Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvornår har baby glæde af sådan en? kan i anbefale nogen_? jeg mangler i den grad legetøj til min datter på 10 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
David begyndte at gå med gåvogn da han var 10 mdr Hans var bare en Kids Wood fra ToysRus!
Jeg brugte brio´s klassiske gåvogn til Victor. Den nye model i sort havde han. Han lærte lyn hurtigt at gå da han fik den... og på sin 1 års dag slpa han bordet og gik selv.... 100 % takket være at han fik den gåvogn.
Kan klart anbefales.
Knus Malou
Vil helt klart anbefale denne:
http://www.vsmile.dk/products/116206/
Min datter fik den i julegave sidste år - 6 måneder gammel. så tog vi instrumentbrættet af og så legede hun med det. og snere hen gik hun så med den
den er alle pengene værd
Jamen sådan en må jeg da have, kan jeg godt høre Hvad med andre gode ting? Kender i den der stol fra Fischer Price er det en de gider?
Muttien skriver: Jamen sådan en må jeg da have, kan jeg godt høre Hvad med andre gode ting? Kender i den der stol fra Fischer Price er det en de gider?
er det den der hvor der er et bord , hvor der vidst nok står en lampe og en bog på?
En gåvogn vil da være fantastisk, vi havde en multifarvet fra Mickey (som er til salg nu) .
Laugh og learningstolen fra Fischer price er fantastisk, men køb den når Føtex elelr Bilka har den på bud til 250,00
Dejligt med nogen som har prøvet stolen. Kan den virkelig fåes til 250? de koster optil 400 på dba.dk- Jeg kender ikke lige den gåsvogn du nævner, men er lidt varm på den som LotteN skriver om - men vil da lige tjekke din ud
Andre legeting der hitter?
Jeg har købt denne til min datter
http://www.toysrus.co.uk/Babies-R-Us/Toys/Walkers/Bruin-Deluxe-Activity-Walker%280031765%29
Hun rejser sig allerede op, og derfor er denne perfekt til hende.
Muttien skriver: Dejligt med nogen som har prøvet stolen. Kan den virkelig fåes til 250? de koster optil 400 på dba.dk- Jeg kender ikke lige den gåsvogn du nævner, men er lidt varm på den som LotteN skriver om - men vil da lige tjekke din ud Andre legeting der hitter?
Jeps Føtex har dem jævnligt på tilbud til 249,00, den gåvogn vi har er bare en ganske almindelig trægåvogn i LEGO farver
min datter var meget glad for stolen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128