Hjælp-hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2010

MORJESPERSEN

Begge piger har dette udslæt, trode først jeg det var 3dags feberen..men der står at udslættet kun vare 12-14 timer men nu har de haft det i snart 3 dage.... de har ikke feber eller noget, de er lidt pylret men elleres ikke noget.. men er bare nevøs... Er der nogen af jer der kan se hvad det ellers kunne være?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Bondepigen

MORJESPERSEN skriver:

Begge piger har dette udslæt, trode først jeg det var 3dags feberen..men der står at udslættet kun vare 12-14 timer men nu har de haft det i snart 3 dage.... de har ikke feber eller noget, de er lidt pylret men elleres ikke noget.. men er bare nevøs... Er der nogen af jer der kan se hvad det ellers kunne være?

Har de haft feber, for Emma har noget der ligner det rigtig meget! Og det er virus udslæt.

Fik af vide at det tit kommer 3-4 dage efter at feberen begyndte. Emma har det på mave og ryg, og lidt i panden. Jeg var lige nede og få det tjekket, for en sikkerheds skyld...hvis det nu var en børnesygdom, ville jeg jo gerne vide det.

Men jeg vil altid, hvis jeg er usikker tage til lægen...

Håber ikke det er noget særligt!

Anmeld

12. april 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Det har Emil haft mange gange Det går væk af soig selv, jeg smurte det lidt. Er en eksem i forbindelse med noget virus. Ser meget underligt ud. Men sker ikke noget ved det.

Emil har haft det i op til 7 dage

Anmeld

12. april 2010

MORJESPERSEN

bondepigen skriver:

Har de haft feber, for Emma har noget der ligner det rigtig meget! Og det er virus udslæt.

Fik af vide at det tit kommer 3-4 dage efter at feberen begyndte. Emma har det på mave og ryg, og lidt i panden. Jeg var lige nede og få det tjekket, for en sikkerheds skyld...hvis det nu var en børnesygdom, ville jeg jo gerne vide det.

Men jeg vil altid, hvis jeg er usikker tage til lægen...

Håber ikke det er noget særligt!

ringde til vagtlægen TO gange i går men han ville ikke se dem.. og manden mener ikke det er noget. Men tror nu jeg vil til lægen just in case..

Amalie har haft feber i to dage med 39, emn Laura har ikke det er det jeg syndes der er mærkligt...

Anmeld

12. april 2010

MORJESPERSEN

suanne85 skriver:

Det har Emil haft mange gange Det går væk af soig selv, jeg smurte det lidt. Er en eksem i forbindelse med noget virus. Ser meget underligt ud. Men sker ikke noget ved det.

Emil har haft det i op til 7 dage

Ja jeg syndes også det ser vildt ud... lægen vil heler ikke se os, men det kommer han alser til i morgen. Men nu kan jeg da sove mere roligt i nat....

Anmeld

12. april 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Ja jeg syndes også det ser vildt ud... lægen vil heler ikke se os, men det kommer han alser til i morgen. Men nu kan jeg da sove mere roligt i nat....

Tror desværre bare du bliver sendt hjem med at han ikke kan gøre noget..

Utroligt hvor meget udslæt der findes

Anmeld

12. april 2010

MORJESPERSEN

suanne85 skriver:

Tror desværre bare du bliver sendt hjem med at han ikke kan gøre noget..

Utroligt hvor meget udslæt der findes

Ja.. men mor her er en høne mor. Så vil jeg helre en gang for meget. Jeg syndes jeg bliver mere og mere pylret omkring mine piger som de vokser..... Men jeg er glad for at du kan berolige mig lidt. Jeg havde selv rigtig meget exesm som barn/baby.. så er meget obs

Anmeld

12. april 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Ja.. men mor her er en høne mor. Så vil jeg helre en gang for meget. Jeg syndes jeg bliver mere og mere pylret omkring mine piger som de vokser..... Men jeg er glad for at du kan berolige mig lidt. Jeg havde selv rigtig meget exesm som barn/baby.. så er meget obs

Emil har også. Han har det der børnehalløj. Men ser slet ikke sådan der ud.

MEn man skal også være obs Emil fik først sin børne eksem halløj efter han var blevet 1 år

Anmeld

12. april 2010

MORJESPERSEN

suanne85 skriver:

Emil har også. Han har det der børnehalløj. Men ser slet ikke sådan der ud.

MEn man skal også være obs Emil fik først sin børne eksem halløj efter han var blevet 1 år

Jeg krydser finger for det er noget der forsvinder snart igen.... håber ikke det er alt for alvorligt med lille dejlige Emil

Anmeld

12. april 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Jeg krydser finger for det er noget der forsvinder snart igen.... håber ikke det er alt for alvorligt med lille dejlige Emil

HAn har været i badekur så der er næsten intet at se pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.