middagslur inde eller ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Leneur

Jeg har stemt blankt men som hovedregel er det ude i hendes barnevogn netop fordi den friske luft er god for hende men en enkelt gang imellem lander hun i hendes seng også fordi hun powernapper som jeg kalder det og sover max en time førend hun er på banen igen, så nogen gange er det nemmere at smide hende ind i seng, fremfor at få hende i tøj, gå ned af trapperne, låse en dør op, gå hen til en anden dør, låse den op, putte hende i barnevognen, køre hen til en tredje dør, låse den op, køre hende ud, lukke døren, køre hende op ad rampen og hen til min opgang og så lige vugge og køre lidt inden hun sover men som sagt er det kun undtagelsen at hun sover indenfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

LotteN

Lærke sover altid ude i sin barnevogn. har prøvet et par enkelte gange at putte hende indenfor, men det duer bare slet ikke - hun kan ikke finde ro!

Anmeld

12. april 2010

line melias mor

MoarHvidovre skriver:

Lina sover altid ude i alt slags vejr - på nær om natten

hehe lyder fornuftigt

Anmeld

13. april 2010

JustAnotherName

Celina på 10 mdr, sover middagslur udenfor i sin barnevogn.

Bianca på 2½ år sover til middag indenfor i sin seng.

Anmeld

13. april 2010

Mathilde

Altid ude i barnevognen... Jeg kan slet ikke få hende til at sove i hendes seng!

Anmeld

13. april 2010

millesofie

Tinke sover jo tre gange om dagen nu udeover nattesøvnen og den ene lur tager hun uden for og jeg tænker at når det bliver lidt varmere bliver det til to lure udenfor måske tre

Anmeld

13. april 2010

Mette Jensen

Amalie på 2 1/2 sover stadig i sin barnevogn, hun kan ikke sove indefor, selvom det er sammen med mig og i mor og fars seng

Alberte på 3 1/2 mdr sover også kun udenfor om dagen, det er så skønt for dem med den friske luft

Anmeld

27. april 2010

Na-Wi

Her sover William også kun altid uden for.. Om dagen er det umuligt at få ham til at sove inden for .. Så når vi flytter her senere i dag får jeg et problem, for der har jeg ikke en garage jeg kan sætte ham ind i når det regner/sneer

Anmeld

27. april 2010

NinaNymannMadsen

når hun er hjemme så på altanen i sin barnevogn eller klapvogn. og ved dagplejen ude på taressen under halvtaget. i barnevognen...

hvis det er emget koldt uden for så i hendes seng

Anmeld

27. april 2010

Halbschön

ALTID ude...

Vi bor på 2.sal og hans barnevogn står på altanen(ikke overdækket) hvor han sover 2 x 2timer om dagen. Nicolai er fra okt09 og har hele vinteren igennem sovet der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.