Graviditetstest med svag streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.400 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2010

nuggi

Jeg fik min menstruation for 14 dage siden, men pletblødte kun meget lidt i 5 dage (mest brunligt). Jeg tog så en tets for 5 dage siden der viste svag positiv, med en svag streg. Har efterfølgende taget 6 forskellige test der viser præcis det samme. Der er to streger, men den ene er meget svag. Så er meget i tvivl om jeg er gravid, da testen bliver ved at vise det samme, selvom der nu er gået 5 dage siden jeg tog den første. Jeg har også menstruations ligende smerter, er det normalt hvis man er gravid?

Syntes jeg har symptomer såsom ondt i brysterne og træthed

Nogen der har prøvet ligende?

KH

Nuggi -  mor til dejlig pige på 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Risen

nuggi skriver:

Jeg fik min menstruation for 14 dage siden, men pletblødte kun meget lidt i 5 dage (mest brunligt). Jeg tog så en tets for 5 dage siden der viste svag positiv, med en svag streg. Har efterfølgende taget 6 forskellige test der viser præcis det samme. Der er to streger, men den ene er meget svag. Så er meget i tvivl om jeg er gravid, da testen bliver ved at vise det samme, selvom der nu er gået 5 dage siden jeg tog den første. Jeg har også menstruations ligende smerter, er det normalt hvis man er gravid?

KH

Jeps den er da i hus ! Tillykke med graviditeten.. Mens smerterne er meget normale fordi det hele "giver sig" i starten af graviditeten.. 

Anmeld

12. april 2010

VNB

nuggi skriver:

KH

Alle de symptomer du nævner oplever jeg også lige nu. Min læge siger at de der mens-agtige smerter er ligament smerter.

En test kan da kun vise positiv så mange dage i træk hvis du ER gravid mener jeg... Måske danner du bare et lidt lavt niveau af HCG hormonet. Jeg ville nok prøve et andet mærke af tests for at se om det ændrer på resultatet.

Et forsigtigt tillykke herfra

Knus Vinni.

Anmeld

12. april 2010

Low

Det lyder da til at du er gravid . Har du et billede af de tester?

Anmeld

12. april 2010

merichs

Tror også den er god nok . Der var heller ikke nogle af mine test der var vildt tydelige...

Du kan jo altid smutte forbi lægen hvis du gerne vil ha det bekræftet

Anmeld

12. april 2010

Kruse90

merichs skriver:

Tror også den er god nok . Der var heller ikke nogle af mine test der var vildt tydelige...

Du kan jo altid smutte forbi lægen hvis du gerne vil ha det bekræftet

jeg tør også godt at sige et forsigtigt tillykke.
Men kan du ikke lægge et billede ind af testen Det vil være nemmere for folk at bedømme den

Anmeld

13. april 2010

nuggi

Nu har jeg været ved lægen og få taget en test - den viste det samme, meget svag positiv. Så fik taget en blodprøve som jeg får svar på om 2-3 dage, men de sagde at ikke engang den var 100% sikker....Hvordan pokker finder jeg så ud af om jeg er gravid??

Anmeld

13. april 2010

Sabsy

nuggi skriver:

KH

Hej Nuggi!

Sådan var mine også, og jeg var også i tvivl men fik så tid hos lægen og den var positivt..

Jeg er sikker på den er der

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.