synes det er lidt pinligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ja jeg synes faktisk det er lidt pinligt at indrømme men når jeg læser herinde og det er længe siden jeg har ammet kan jeg mærke at mælken begynder at løbe. jeg har lige læst en fødselsberetning og så begyndte det at spænde i brysterne og jeg kunne mærke at mælken løb så jeg var nødt til at gå ud af indlægget igen.

er der andre der har prøvet det samme?

hilsen anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

DK

Jeg har ikke prøvet det, men så engang et program om mormødre/farmødre, hvor åbenbart mange får brystspændinger/mælk i brysterne når de får børnebørn.

Jeg har også hørt om kvinder der har adopteret har fået mælk i brysterne og ammet deres adoptiv børn.

Det er jo enormt smart at vi kvinder kan "amme" andre børn end vores egne, hvis nu moderen er røget i svinget!! Det var sikkert ganske nyttigt i de rigtig gamle dage!

Anmeld

12. april 2010

Moderator

DK skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men så engang et program om mormødre/farmødre, hvor åbenbart mange får brystspændinger/mælk i brysterne når de får børnebørn.

Jeg har også hørt om kvinder der har adopteret har fået mælk i brysterne og ammet deres adoptiv børn.

Det er jo enormt smart at vi kvinder kan "amme" andre børn end vores egne, hvis nu moderen er røget i svinget!! Det var sikkert ganske nyttigt i de rigtig gamle dage!

men det er jo ikke helt det samme som at mælken løber når man læser noget om andres babyer?

Anmeld

12. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

DK skriver:

Hvis man er dagplejer, danner man også mælkekirtler som dertil føles som bryst knuder. Men det ses oftest ved dagplejemødre når nu de har med børn at gøre hver dag. Det er lidt vildt at tænke på..

Anmeld

12. april 2010

Mutti2

Anonym skriver:

ja jeg synes faktisk det er lidt pinligt at indrømme men når jeg læser herinde og det er længe siden jeg har ammet kan jeg mærke at mælken begynder at løbe. jeg har lige læst en fødselsberetning og så begyndte det at spænde i brysterne og jeg kunne mærke at mælken løb så jeg var nødt til at gå ud af indlægget igen.

hilsen anonym

Hejsa

Jeg synes ikke du har noget at være flov over

Nu er det godt nok kun et års tid siden at jeg stoppede med  at amme. Men jeg oplever det da stadig. Det kan især være slemt hvis jeg ser en nyfødt!!

Har oplevet et par gange at grædende babyer har givet mig fine cirkler på trøjen  

Men som sagt har  jeg kun haft pause fra amningen i lidt over et år!

Knus Pernille

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Anonym skriver:

hilsen anonym

Ha ha hvor nuttet

Du skulle da slå dig ned som sådan én der sælger ud af mælken så, når du har så nemt ved at producere

Ej, det skal du da ikke være pinlig over overhovedet, det er da super sødt - sikke et moderdyr

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Jeg synes ikke du har noget at være flov over

Nu er det godt nok kun et års tid siden at jeg stoppede med  at amme. Men jeg oplever det da stadig. Det kan især være slemt hvis jeg ser en nyfødt!!

Har oplevet et par gange at grædende babyer har givet mig fine cirkler på trøjen  

Men som sagt har  jeg kun haft pause fra amningen i lidt over et år!

Knus Pernille

puha, kan det virkelig ske så lang tid efter?

Anmeld

13. april 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

hilsen anonym

Aaaaarj du skal da have mange tak for at skrive sådan et indlæg....

Av av av av mine patter

Jow jeg oplever det meget, her efter nummer 2 kom til verden.... Nogle dage kan jeg næsten ikke holde ud at åbne køleskabet, så hiver det i mælkejungerne...

Bare det at nogen nævner ordet bryster, eller synonym for samme, så hiver det i skidtet... Jeg er ved at være godt træt af det, efter som det er ved at være omkring 14 måneder siden jeg sidst havde en baby på madpakkerne..... og den gang gad de sgu ikke producere noget der var værd at æde

Anmeld

13. april 2010

Mutti2

Anonym skriver:

puha, kan det virkelig ske så lang tid efter?

Ork ja

Men nu skal det også siges at jeg er VOLDSOMT meget skruk.... Måske det har noget at sige

Har da hørt om folk der har mælk helt ind til deres børn flytter hjemmefra (dog ikke noget der sker tit).

Men ja, det kan fortsætte ret længe

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.