Sort Gaia og ko pudsletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Karo

Da jeg ventede Marcus fik jeg en sort Gaia og ko pudsletaske som jeg har brugt flitigt. Der er desværer ikke plads nok til tilbehør til 2 børn, så derfor har jeg købt en stører model. Jeg har derfor en ekstra pudsletaske og tænkte at der måske var en af jer der kan bruge den. Den skal ikke koste jer noget, udover hvad det kommer til at koste i fragt. Så sig lige til hvis det er noget.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Milka

Karo skriver:

Da jeg ventede Marcus fik jeg en sort Gaia og ko pudsletaske som jeg har brugt flitigt. Der er desværer ikke plads nok til tilbehør til 2 børn, så derfor har jeg købt en stører model. Jeg har derfor en ekstra pudsletaske og tænkte at der måske var en af jer der kan bruge den. Den skal ikke koste jer noget, udover hvad det kommer til at koste i fragt. Så sig lige til hvis det er noget.

sådan en kunne jeg da godt bruge ... plejer bare at bruge min rygsæk men havde tænkt på at købe noget andet

Anmeld

12. april 2010

Karo

Bor du stadig i vandløse? For så er det næsten nemmere at jeg kommer forbi med den en dag jeg skal ud til mine forældre, og så sparer du også fragten.

Anmeld

12. april 2010

Milka

Karo skriver:

Bor du stadig i vandløse? For så er det næsten nemmere at jeg kommer forbi med den en dag jeg skal ud til mine forældre, og så sparer du også fragten.

ja, bor stadig i vanløse. er der noget jeg kan gøre i gengæld?, nu er det anden gang du kommer ud med ting til mig hvad størrelse bruger din lille tøs nu?

Anmeld

12. april 2010

Karo

Milka skriver:

ja, bor stadig i vanløse. er der noget jeg kan gøre i gengæld?, nu er det anden gang du kommer ud med ting til mig hvad størrelse bruger din lille tøs nu?

Kan du ikke lige sende mig din addresse igen, for den kan jeg ikke huske.

Det er ikke noget problem for mig at køre forbi. Mine forældre bor i husum, så det er alligevellet på vejen.

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Ihh, hvor er alle de søde gerninger altså bare fantastiske.

Dejligt for Jer, at I lige kan slå hovederne sammen, og at man kan hjælpe hinanden med dit og dat.

Jeg modtog jo også for kort tid siden nogle D-dråber med posten (tak Milka)
Beregnet til Celina .....men at det så endte med at Bianca tømte hele glasset er en anden snak 

Anmeld

12. april 2010

Jules

Nu vil jeg lige være fræk nu når du er kommet af med din Katja :)

Jeg har også en til at ligge hvis der er flere interreseret :)

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

Nu vil jeg lige være fræk nu når du er kommet af med din Katja

Jeg har også en til at ligge hvis der er flere interreseret

Den skal du da bruge til din kommende bebs 

Anmeld

12. april 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Den skal du da bruge til din kommende bebs 

Der følger en med den vogn vi skal have :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.