billedespam: Vilma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. april 2010

LauraLW

Hej alle.

Så blev der tid til at sætte lidt billeder ind.
Vilma er 2 uger (imorgen tirsdag), men nogle gange føles det som om hun er meget ældre.... ikke til at tro at der kun er gået to uger.

Det er hårdt synes jeg. - Tror egentlig hun er nem nok, men følelsesmæssigt har det været svært at vænne sig til den nye rolle. Jeg kan pludselig få anfald af "gør jeg det nu godt nok - kan jeg finde ud af det her mor-noget?". Thomas er helt uundværlig, har en dejlig ro over sig, så det hjælper en del når panikken breder sig. Det bliver dog bedre for dag til dag som vi lærer hende at kende, men skal stadig hen og tjekke at hun trækker vejret :-) Og så glæder vi os til noget der minder om en rytme så dagene kan blive lidt mere strukturerede.

Knus herfra.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

JustAnotherName

Sikke mange dejlige billeder. Hvor ser hun skøn ud 

Anmeld

12. april 2010

Valle81

Hold da fast, hvor er disse billeder længe ventet:0)

Hun er da simpelthen alt for skøn. Sikke nogle skønne billeder, der hvorhun sutter på fars næse, det er da bare for sødt:0)

Endnu engag stort tillykke med det lille vidunder:0)

Christina

Anmeld

12. april 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Hold da fast, hvor er disse billeder længe ventet:0)

Hun er da simpelthen alt for skøn. Sikke nogle skønne billeder, der hvorhun sutter på fars næse, det er da bare for sødt:0)

Endnu engag stort tillykke med det lille vidunder:0)

Christina

Hehe ja, elsker også det billede. Hun startede ved kinden og namsede sig hurtigt hen til næsen: Hapsen snapsen.

Har også glædet mig til at vise billeder frem, men skulle lige hjem til egen computer først :-)

L

Anmeld

12. april 2010

mortil(nichlasogmathias)

hun ser dejlig ud...

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dejlig dejlig... Uber cute. Elskede også det, når Idun sov på brystet af en af os... Uhmmm...

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jubii, jeg har glædet mig til de billeder!

Hvor er hun skøn, søde! Endnu en gang tillykke...

Og må jeg tilføje at jeg kender ALT til den "er jeg god nok"-følelse og fædre der bevarer roen.

Hvis det er nogen trøst er det alle vores hormoner der DRØNER rundt og giver os aaaalt for mange humørsvingninger med angst, glæde, sorg osv og det BLIVER bedre...

Er du kommet dig nogenlunde efter fødslen?

Knus

Anmeld

12. april 2010

oo

aj, hvor er hun dejlig! og hvor er det billede hvor hun er sugemalle på fars næse bare kært

Anmeld

13. april 2010

Lise

Hun er fiiiiin

Tak for kigget

Anmeld

13. april 2010

Becks

Gud hvor er hun skøn

Endnu engang stort tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.