Hej.
Ville bare høre om nogen har oplevet at deres cyklus bliver længere for hver måned der går?
Jeg smed p-piller i januar, fik mens. og havde så en cyklus på 26 dage. Næste cyklus varede 30 dage. Tredje cyklus har indtil nu varet 31 dage.
Der er mulighed for at jeg er gravid, da vi var sammen ca. 1½ døgn før ægløsning, uden beskyttelse, men jeg føler bare ingen symptomer på graviditet. For nogle uger siden var jeg sikker på det var lykkes, men det er jeg ikke mere. Det niver lidt i underlivet - og jeg har 2 gange haft et sindsygt smertefuldt jag i mit underliv når jeg vendte mig i min seng, men ellers intet unormalt.
Det eneste unormale er, at jeg ikke er begyndt at få mens-smerter. De plejer at være udtalte hos mig. Inden jeg begyndte på p-piller var min cyklus altid 28 dage, kunne nærmest sætte uret efter mens. De to gange jeg har haft det efter pille-stoppet, har jeg tydelig mærket optrækket, vidst ca. hvornår det så skulle komme, og slutte.
Så det er ikke et "tror-du-jeg-er-gravid-spørgsmål" - testen er negativ, og jeg har det jo godt, så ingen panik. Jeg undrer mig bare over, om det er normalt at cyklus forlænges på den måde..
Sorry at det blev lidt langt..
Anmeld