Var lige inde og rykke min fagforening i ørerne for at få svar på min sag; om jeg skulle ende i karantæne eller ej.... Efter en lang tlf samtale og en masse forklaring endte de med at sige at de synes vi skulle lukke sagen med at jeg IKKE skulle ha karantæne!!!
Ååååh hvilken lettelse og sikke en sejr - Hvor er jeg bare glad :o) Jeg vil også ærligt sige at jeg stadig mener det ville være dybt dybt urimeligt og meget unfair hvis jeg havde fået karantæne.... Skønt at de forstod min sag
Så nu får jeg endelig udbetalt G-dages pengene. Det var jo dem der pludselig fik den anden sag til at rulle..... Det er så min fagforening der giver mig pengene og så går jeg udfra at de opkræver dem fra min tidligere chef - Han har sgu bare at betale!!!!!!!!!
Nu er jeg så bare i en lidt anden klemme... Har fundet ud af at jeg har 7 feriedage der skal afholdes inden maj, men da jeg er på kursus denne uge og næste uge kan jeg kun nå at afholde de 4 af dem. Så måske de sidste 3 går tabt.... Skal ringe og snakke med en fra jobcenteret i morgentidlig. Jeg fik nemlig at vide at hvis jeg holdte ferie 3 dage hvor jeg egentlig skulle ha været på kursus så skulle jeg tage kurset om...... så sagde jeg at det forstod jeg ikke helt for man må nemlig ha 3 fraværdsdage på det kursus. Først den 4. dag man ikke er der skal man gå det om. Så hvis jeg nu ingen sygedage har i det forløb burde jeg vil egentlig ha "råd til" at afholde 3 dages ferie??? Er spændt på hvad hun siger i morgen!
Anmeld