At blive svigtet af en person man virkelig stolede på....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Anonym trådstarter

og elsker...

Min egen MOR. - Min mor !!! den person som skulle være der for mig, støtte mig, lytte og aldrig fortælle vores dybeste hemligheder...

Er så såret og ked af det lige nu, har grædt mange timer og føler mig så svigtet og har bare følelsen af at jeg skal kaste op hele tiden...

Hun sender mig en sms i stil med - jeg har kommet til at gøre noget du ikke vil tilgive mig igen... jeg har fortalt din søster .......... !!!!!!!! Noget som kun min mor vidste og noget som kun min mor skulle vide - ingen andre... Det er frygteligt... har det så skidt.... Har mistet så meget, ved det her...

Ville vist bare have luft...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Loa

Det er selvfølgelig lidt svært at sætte sig ind i når man ikke ved hvad det går ud på, men hvor er det bare øv af hende, at fortælle din søster noget som hun ikke måtte/bør.......

Og tydeligvis noget der påvirker dig meget.....

Håber du har mulighed for at få snakket med din mor og fortalt hvordan du har det med det....... Jeg ved jo ikke hvor slemt det er, om det er noget der kan rettes op......  

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Av av av! Ved hvor ondt det gør at blive svigtet af nogen man holde af og som man stoler på, og jeg har trods alt ALDRIG oplevet noget i stil med det du fortæller. SÅ kan kun sige at det gør mig ondt og at jeg godt forstår du er rigtig ulykkelig og vred!

Jeg håber at I med tiden vil genfinde tilliden og at din mor virkelig vil tage den her på sig og gøre alt hvad hun kan for at vinde din tillid igen og derefter passe meget bedre på den 

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

Puha, det er godt nok skidt!! 

Har du talt med din mor - og din søster om det her?

(Og hvorfor i alverden fortalte din mor hemmeligheden videre? Var det for at hjælpe dig?)

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Jeg kan levende sætte mig i dit sted. Det gør så ondt så ondt og tager lang tid at genoprette tilliden igen, hvis man da overhovedet kan.

Håber du får talt det igennem med din mor, og måske kan få en forklaring på tillidsbruddet.

Sender dig en masse positive tanker.

K.h. Linda

Anmeld

12. april 2010

Anonym trådstarter

Min tillid er så øddelagt og den kommer aldrig igen, lige meget hvad. lige nu er hun så langt ude af mit liv, på trods af jeg elsker hende meget højt.. men jeg kan ikke tilgive det...

Jeg blev gravid, fik det fjernet og hvem personen var, det var hvad jeg betroede hende...

Hvis I vidste hvad min mor har betroet mig igennem tiden, ting jeg ikke kunne drømme om at fortælle til andre, ting som har haft betydning for min far og ting der har været rigtig svære for mig, alligevel har jeg holdt det imellem hende og jeg og aldrig tænkt tanken om at sige det til nogen.

Hendes eneste svar var "undskyld, jeg er svag" Tænk engang, føler slet ikke jeg kender hende...

Anmeld

12. april 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Puha, det er godt nok skidt!! 

Har du talt med din mor - og din søster om det her?

(Og hvorfor i alverden fortalte din mor hemmeligheden videre? Var det for at hjælpe dig?)

problemet er at jeg har løjet for min søster, fordi jeg ikke ville have hun vidste hvem han var .... og det også betød jeg løj for andre mennesker tæt på hende...

Anmeld

12. april 2010

Loa

Ej hvor forfærdeligt!

Især begrundelsen.... Altså kan forstå hvis det var for at hjælpe dig, men det lyder jo ikke ligefrem sådan......

Gud hvor kan jeg godt forstå du er skuffet.......

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Min tillid er så øddelagt og den kommer aldrig igen, lige meget hvad. lige nu er hun så langt ude af mit liv, på trods af jeg elsker hende meget højt.. men jeg kan ikke tilgive det...

Jeg blev gravid, fik det fjernet og hvem personen var, det var hvad jeg betroede hende...

Hvis I vidste hvad min mor har betroet mig igennem tiden, ting jeg ikke kunne drømme om at fortælle til andre, ting som har haft betydning for min far og ting der har været rigtig svære for mig, alligevel har jeg holdt det imellem hende og jeg og aldrig tænkt tanken om at sige det til nogen.

Hendes eneste svar var "undskyld, jeg er svag" Tænk engang, føler slet ikke jeg kender hende...

Det gør mig så ondt for dig....svigt er noget af det værste pg sværeste at komme over.

Hvis det var mig ville jeg skrive et langt brev til hende og fortælle hvordan du har det og hvilke konsekvenser hendes tankeløshed kommer til at få for dit og hendes forhold.

Håber at I en dag kan finde hinanden igen også selvom det sikkert aldrig bliver som før..

De bedste tanker fra mig til dig..

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

problemet er at jeg har løjet for min søster, fordi jeg ikke ville have hun vidste hvem han var .... og det også betød jeg løj for andre mennesker tæt på hende...

Men du har haft dine grunde til at sige til folk, som du har... 
Din mors undskyldning er simpelthen bare så strid!

Hvis du har vurderet, at det ikke kommer andre ved, hvem faren er osv., så skal hun heller ikke udbasunere det til nogen...

Jeg forstår godt, at du er så enormt såret og at du har svært ved at se balancen genoprettet!

Kram!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.