Nogle, der kender denne massageklinik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Ranarupta

Ezanza...

http://www.ezanza.dk/index.htm

Overvejer kraftigt at få den massage, der hedder Gravid Luksus Massage. Synes, at skroget trænger...

Men jeg er blufærdig og vil helst ikke smide tøjet, hvis stedet ikke er godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Ansemusen

lurer lige med her! Har sindssygt ondt i mine skuldre konstant i disse dage, så sådan en omgang må være alle pengene værd!!!

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

lurer lige med her! Har sindssygt ondt i mine skuldre konstant i disse dage, så sådan en omgang må være alle pengene værd!!!

Jeg ville elske at få klaret fødder, ben og ansigt... 

Anmeld

12. april 2010

Jeg kender den ik, men jeg har fået graviditets-massage 3 gange nu, og det er så dejligt at ligge på den briks, med hul til maven!!

Jeg  får rigtigt ondt i ryggen om aftenen, så det er virkeligt lækkert med massage... Desværre kan de jo ik masserer vægten på maven væk, så  sidder stadigvæk med en øm ryg..hehe... Men det er nu  helt klart at anbefale...

Stine 36+5

Anmeld

12. april 2010

Lise

Jeg kender ikke det sted, så det kan jeg ikke hjælpe med.

Men jeg har været to andre steder, hhv. Comfort Clinique i Hørsholm som varmt kan anbefales, og Massagecentret i København som jeg fandt meget grænseoverskridende. Jeg er ikke sart, synes jeg, men han gik TÆT på (talte han ikke med så stemte s'er havde han fået et rap over nallerne).

Men se at komme afsted - det er fantastisk. Både at få lov at ligge på maven i en halv time, og så bare blive æltet godt igennem...

Anmeld

12. april 2010

Jordbærpigen

Ellers vil jeg klart anbefale artofstyle.dk, hvis I bor i en af de heldige byer... de er utrolig billige...

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

Mange tak for jeres svar

Jeg vil undersøge markedet lidt nærmere og se, hvad jeg kan finde!

Anmeld

12. april 2010

Hava

Jeg har været hos Ezanza og det var en glimrende sted. Der er måske kommet flere til, men da jeg var der (for et halvt års tid siden) var der kun kvindelige massører (jeg har det nemlig på samme måde som dig mht. blufærdighed).

Det var virkelig skønt. Så jeg kan anbefale dem. 

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

MissSmile26 skriver:

Ellers vil jeg klart anbefale artofstyle.dk, hvis I bor i en af de heldige byer... de er utrolig billige...

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvor der står noget om massage... Kan du hjælpe?

Anmeld

12. april 2010

Mimbi

Ranarupta skriver:

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvor der står noget om massage... Kan du hjælpe?

her kan du se hvilken behandlinger de har

http://www.artofstyle.dk/behandlinger.aspx?id=kosmetologbehandlinger&subid=koebenhavn

mvh

Maibritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.