Lina er STADIG syg - altså nu MÅ det da snart stoppe - hun har været syg siden fredag nat...idag er hun dog feberfri og humøret har været lidt bedre, hun har leget mere og grædt mindre end de andre dage, men hun spiser stadig intet (hun har ialt idag spist 1/8 bolle, ½ fransk bagatel, 4 små bidder banan og 230 ml MME). Hun har stadig dårlig mave - ikke forstået på den måde, at hun har diarrébleer hele tiden...igår leverede hun kun en ble, men den var også noget tynd og syrligt stinkende (eeew). Idag har hun også kun lavet en gang - i samme stil som igår - men idag troede jeg, at hun var færdig, tog bleen af hende og måtte erfare, at det var hun så ikke
den klat, der ramte længst væk var vel 1½ meter fra puslebordet - hurra for gode reflekser siger jeg bare, for jeg fik ikke noget på mig! Og så måtte jeg ellers tørre op (mens jeg krydsede fingre for, at ungen ikke lavede samme stunt en gang til - havde naturligvis lagt en stofble over hende, men alligevel), få vasket 1 stk meget ked lille pige, der selvfølgelig ikke havde det godt efter sådan en omgang!, få desinficeret gulv, puslebord og mig selv (hurra for rodalon på spray og håndsprit!!)...
Oven i hatten er jeg ikke selv på toppen idag - tror jeg har raget to halve virusser til mig; har lidt ondt i maven, småkvalme, ikke den store appetit og hoster samtidig - altså hoste og kvalme er en dårlig kombo! Så sådan en omgang, som Lina lige præsterede, det er da noget af en prøvelse...
Ellers er vejret jo helt forrygende idag - og tror også det er derfor det faktisk er lykkedes mig både at få gjort lidt rent, ryddet op og vasket tøj idag trods omstændighederne!
Håber I kære navlere og jeres unger er mere på toppen idag, end vi er!!
(Og så hjælp lige med at
for at Annika ikke bliver smittet med den her virus...det kan jeg da bare slet ikke overskue!)
Anmeld