Baby i haven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg vil gerne lige høre hvad I andre gør med jeres børn,nu der sådan er blevet så godt vejr.Vi vil jo gerne være ude i haven,men jeg ved ikke rigtig hvad jeg stiller op med ham Alexander-allestedsværende

Han er lige begyndt at mave-sig-fremad/kravle,og han er alle steder,meget hurtigt.Her i weekenden nåede han både at få en pind og en påskelilje i munden.

Skal de bare have lov at kravle rundt og stoppe ting i munden,eller hvad pokker gør man?De bliver jo også møgbeskidte,men det er måske bare mig der er sart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Ansemusen

Jeg synes bestemt han skal have lov til at kravle rundt under konstant opsyn og hygge sig. Men planter og jord tror jeg ikke er så godt han tager i munden. Planterne kan være giiftige og jordbakterier er jo ikke det bedste for sådan en lille en. Udfra dem jeg kender med små kravlebørn er der intet andet for end at være over dem konstant samtidig med at man lader dem udforske verden!

Anmeld

12. april 2010

Ida.

Jeg ville bestemt lade ham udforske verden under opsyn  at han bliver beskidt...det må du nok lære at leve med, det bliver kun værre . Lina har sådan en thermoheldragt, hun kravler rundt i - den er supersmart og koster kun 100 kr i Bilka, den har vi været meget glad for både til hende og til Annika. Derudover så har Lina sutten i munden, når hun kravler rundt ude - det mindsker indtaget af natur i diverse former (sten, sand, jord, græs, blomster og hvad hun nu ellers kan finde)...selvfølgelig ryger sutten ud ind imellem, men det giver lige en lille buffer, at hun har den i munden.

Hvis han ellers gider det, kan I også sætte ham i barnevognen med noget legetøj ind imellem, det synes de også er hyggeligt

Anmeld

12. april 2010

Lone Jakobsen

rasmus sidder i sin barnevogn og leger med sit legetøj. men ellers har jeg haft ham med oppe på trampolinen nogle gange...så ligger vi der og hygger. vil ha købt et par regnbukser til ham som han kan bruge når han kravler rundt derude.

Anmeld

12. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Tak for jeres svar...det med sutten er da en kanon ide,som jeg helt sikkert vil prøveOg tror da også nok han vil sidde lidt i barnevognen med noget legetøj...lidt!

Anmeld

12. april 2010

KarinaIda

Jeg ville bestemt lade ham undersøge det hele udenfor, dog uden og proppe det i munden.. Så jeg synes da bestemt du skal lade ham kravle rundt, men under opsyn!! Ang. snavs, så vent til de bliver størrer, for det bliver bestemt ikke bedre de næste mange år.. så ja, lidt sart er du jo nok, men det skal du ikek være ked af, det jeg også!! Men så må vaskemaskinen bare køre noget mere jo.. Hihi

Held og lykke med kravlebassen

Knus

Anmeld

12. april 2010

Dansker i England

Når jeg er ude, ligger min datter på et ret stort tæppe, som hun kan kravle rundt på. Selvfølgelig kommer der lidt græs og/eller blade ind en gang imellem, men jeg har ind til videre nået at få det ud, inden hun har slugt det. Jeg synes, det er vigtigt, hun får lov til at være "fri", og så vasker jeg bare, når vi kommer hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.