Hvordan var jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2010

DKA

Hej piger

Vores datter er snart 3,5 måneder - hun smiler helt vildt og griner nærmest bare uden lyd, der er kun lyd på yderst sjældent - hun har nok kun gjort det 3 gange.. Hvornår begyndte jeres at grine rigtigt??

Knus Line, der snart godt vil høre noget seriøst baby latter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

DKA

Ingen der har nogen der griner ?

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Hvis du tænker i løbet af det første år?

Så tror jeg min begyndte imellem 6 og 10 måneder...

Anmeld

12. april 2010

Milka

Amalie2010 skriver:

Hej piger

Vores datter er snart 3,5 måneder - hun smiler helt vildt og griner nærmest bare uden lyd, der er kun lyd på yderst sjældent - hun har nok kun gjort det 3 gange.. Hvornår begyndte jeres at grine rigtigt??

mine piger begyndte i 4-måneders alderen. først den ene, så et par dage senere den anden. det kom helt bag på mig, og var bare så fantastisk

nu griner de konstant

Anmeld

12. april 2010

Unalisa

Amalie2010 skriver:

Hej piger

Min søn er er snart 4 mdr og griner, sådan rigtigt han begyndte da han var 3 mdr ca. så nu har han gjort det i små 4 uger

Den dejligste latter en mor kan drømme om

Anmeld

12. april 2010

Halbschön

Amalie2010 skriver:

Hej piger

Han var omkring 2,5mdr - tæt på de tre måneder.. Vi kunne gøre nogle enkelte ting som fik ham til at grine.. Nu griner han spontant af alle mulige ting.. Eller hvis han hører at kæresten og jeg griner af noget..

Anmeld

12. april 2010

Lærke90

Freja begyndte på det da hun var omkring 3 måneder, så det vil sige at hun har gjort det i nogle uger. Fik også lige optaget det i dag. Elsker simpelhen min datters latter

Anmeld

13. april 2010

Mor Til Julie<3

Julie, beqyndte fra da hun var qodt ow vel 4 måneder me oq qrine ... Så det er snart 2 måneder siden ... Hun er os blevet så fræk a hvis der er noqn der hoster eller nyser så qør hun skam efter oq hun blir`ved ...
Sys det er temmeliq dejliqt ...

Anmeld

14. april 2010

SHERO

Min søn begyndte for en månedes tid siden ( da han var 8 uger gammel), ikke så spntant endnu, kun hvis man synger eller laver gymnastik med ham, men så får han også de vilde grineanfald :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.