Har brug for hjælp! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Findusinde

Harj tøser! Jeg har brug for jeres krysede fingere, og alt held og støv i vil sende i min retning.. ;D

Jeg venter på brev om jeg er kommet ind på SSA til juni.,..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mariekjellerup

for dig

hvilken by har du søgt ved ? går selv på social og sundhedsskolen i herning og er uddannet sosu hjælper den 29 april så er igang med eksamerne nu

Anmeld

12. april 2010

Findusinde

Takker!

Jeg har søgt enten i Vodskov ved Aalborg, eller i Hjørring.. Blev selv uddannet SSH 1 sept 08.. Hvilken fag skal du op i?

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

Du får lige en lille stribe

Jeg husker tydeligt, den tid jeg ventede svar på, om jeg var kommet ind på studiet. Hold op jeg var spændt! Vi var på ferie, og min far havde lovet at ringe med svaret så snart han havde modtaget brevet for mig! Jeg sov med min mobil i hånden, lyden på høj og med hovedet næsten oven på telefonen, natten inden. Men jeg blev også glad, da jeg så fik at vide, at jeg var kommet ind!

Jeg håber du får dit ønske opfyldt!!!

Anmeld

12. april 2010

Mariekjellerup

Findusinde skriver:

Takker!

Jeg har søgt enten i Vodskov ved Aalborg, eller i Hjørring.. Blev selv uddannet SSH 1 sept 08.. Hvilken fag skal du op i?

Jeg skal op i Dansk på næste fredag, så er ved at være lidt nervøs nu

Anmeld

12. april 2010

Findusinde

Mariekjellerup skriver:

Jeg skal op i Dansk på næste fredag, så er ved at være lidt nervøs nu

Det skal nok gå!

Anmeld

12. april 2010

Findusinde

kitty skriver:

Du får lige en lille stribe

Jeg husker tydeligt, den tid jeg ventede svar på, om jeg var kommet ind på studiet. Hold op jeg var spændt! Vi var på ferie, og min far havde lovet at ringe med svaret så snart han havde modtaget brevet for mig! Jeg sov med min mobil i hånden, lyden på høj og med hovedet næsten oven på telefonen, natten inden. Men jeg blev også glad, da jeg så fik at vide, at jeg var kommet ind!

Jeg håber du får dit ønske opfyldt!!!

Tusind tak!! Puha, hader sådan en ventetid på et svar der afgør ens fremtid.. Jeg tror jeg overfalder posten lige så snart han kører ind i byen! Heldigvis går jeg hjemme, så jeg kan springe ud lige så snart han er her!

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

Findusinde skriver:

Tusind tak!! Puha, hader sådan en ventetid på et svar der afgør ens fremtid.. Jeg tror jeg overfalder posten lige så snart han kører ind i byen! Heldigvis går jeg hjemme, så jeg kan springe ud lige så snart han er her!

Ja, spring du på ham, når han kommer forbi... Altså... Tag det brev han har, ikke på den beskidte måde

Jeg håber du kommer ind! Og jeg håber snart postmanden kommer forbi, så ventetiden ikke bliver så lang!

Anmeld

12. april 2010

Findusinde

kitty skriver:

Ja, spring du på ham, når han kommer forbi... Altså... Tag det brev han har, ikke på den beskidte måde

Jeg håber du kommer ind! Og jeg håber snart postmanden kommer forbi, så ventetiden ikke bliver så lang!

Uf, vores post er GAMMEL! Så det blir ihvertfald ikke på den beskidte måde jeg springer på ham...

Jeg håber også jeg kommer ind, er kommet ind 2 andre gange, så håber også at 3 gang er lykkens gang..

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Selvfølgelig kommer du ind!

Knus Linda & Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.