venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Klitgaard

Jep sidder her og venter på at klokken bliver 14.30 så jeg kan hente Oskar.

Oskar startede i bhv i tirsdags og det går godt ,jeg har taget en feriedag i dag da han ellers skulle have været i børnehave fra 7.30 til 16.15 og det er for tidligt synes jeg at være der så længe.

I dag skulle han sove til middag i bhv jeg ringede til bhv 12.40 for at høre om han vil sove der lå han ligeså stille men sov ikke ringede igen kl 13 og der sov han ,så nu sidder jeg bare og venter på at jeg kan hente ham.

I formiddag har jeg været ude at ose lidt fik købt tunika, top ,bluse og taske til mig selv bukser til tøserne og nattøj til oskar ,ja man kan hurtig blive fristet.

Håber i alle har det godt

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

JustAnotherName

Jeg venter også.....

Som du ved, så startede Celina også i vuggestue i tirsdags.
Og det går heldigvis også godt.
Hun har sin første "hele dag alene" derhenne idag.

Jeg afleverede begge piger klokken 8:45, og aftalte, at jeg kommer efter dem begge to klokken 15:00 .......men at de ENDELIG skal ringe, hvis der bliver noget, eller de fornemmer på Celina, at hun er fyldt op og har fået nok.

Hun sov derhenne for første gang i fredags, og der var aftalen, at de skulle ringe så snart hun vågnede, så jeg kunne hente hende.
Hun sov i 2½ time, og jeg trippede bare rundt og følte tiden såååå lang, hehe. Men idag tænkte jeg, at hun også skal prøve at være oppe i lidt tid efter hun har sovet, før jeg kommer. Så jeg håber at de fortæller mig, at det bare kører godt, og at hun er glad og hygger sig derhenne.
Hun er jo også så heldig at have støtte i, at hun har sin storesøster derhenne. Ikke at Bianca kan gøre nogen forskel - men hun ER DER! Og det må da give én eller anden form for tryghed og genkendelse.

Jeg har fået dagen til at gå med at bage godt og vel 90 stk. boller.
Så har jeg været ude og handle ind, en tur på posthuset, og forbi min tandlæge og få ordnet en knækket kindtand. Så tiden er godt brugt idag.
Og om lidt skal jeg afsted og hente mine små guldklumper igen... 

Håber din søn har haft en dejlig dag i børnehaven, og har mod på det?
Og at du også snart er klar til, at han kan være afsted en hel dag 

Kh. Katrine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.