Endelig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2010

TbCp

Idag er vores håndværker færdig på badeværelset... så det der skal laves fra nu af er noget vi selv kan klare.

Nu går han så og knævrer og rydder op.... og hold da fast jeg glæder mig til der er ro i middagspausen igen!!!!!!
Så børnene kan få lov at sove!

Jamen altså jeg forstår slet ikke hvordan mænd kan lade være med at tænke på at der ligger børn og sover.... seriøst.... han har selv barn! (i min dagpleje)....
Nå men idag er han færdig, så fra imorgen kan der forhåbentlig blive fred og ro igen! Langt om længe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Karo

TbCp skriver:

Idag er vores håndværker færdig på badeværelset... så det der skal laves fra nu af er noget vi selv kan klare.

Nu går han så og knævrer og rydder op.... og hold da fast jeg glæder mig til der er ro i middagspausen igen!!!!!!
Så børnene kan få lov at sove!

Jamen altså jeg forstår slet ikke hvordan mænd kan lade være med at tænke på at der ligger børn og sover.... seriøst.... han har selv barn! (i min dagpleje)....
Nå men idag er han færdig, så fra imorgen kan der forhåbentlig blive fred og ro igen! Langt om længe!

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Århhh, hvor skal det da blive godt!!!!!  .....MÆND altså!!!   

Anmeld

12. april 2010

TbCp

Det bliver simpelthen så rart at de langt om længe kan sove i fred og ro!

Anmeld

12. april 2010

MORJESPERSEN

Hvor dejligt at igen får ro, men det må da også være dejligt at i er færdige... eller har i flere projecter i skal i gang med?

Anmeld

12. april 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Hvor dejligt at igen får ro, men det må da også være dejligt at i er færdige... eller har i flere projecter i skal i gang med?

Vi er desværre ikke færdige endnu.... det var bare det håndværkeren skulle lave.
Nu skal vi selv igang med at spartle og male og sætte skillemur og vask osv op.... men det er jo heldigvis noget der skal gøres uden for arbejdstiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.