Det er et stykke tid siden, du har skrevet denne tråd, line. Hvordan gik det ?
Jeg spør', fordi jeg også har været til scanning idag og er i samme situation. De kunne ikke se noget foster, men kun sækken, som syntes tom. Men hun var i tvivl. Der var noget i bunden, som kunne være "madpakken", som fosteret har med sig - det er vel det, der senere danner moderkagen, eller hvad ?
Men det er muligt, sagde hun, at jeg bare ikke er så langt henne endnu, som forventet. For jeg har en lang cyklus på 31-32 dg. og dermed kan jeg godt først ha fået ægløsning 2-3 dg. efter det beregnede tidspunkt, hvilket betyder at fosteret kun er 5+3, 4 eller 5 og det kan godt være for tidligt.
Hun scannede også en cyste ved min højre æggestok, men det lød til, at det var meget normalt, som den pose, hvor ægget har ligget i og som under graviditet omdanner sig til noget andet.
Så derfor var det godt at høre, at der er andre herinde, som har været igennem det, men hvor det bare var en for tidlig scanning. Det håber jeg selvfølgelig også på at det er i mit tilfælde, for jeg aborterede i efteråret og tiden er ved at være knap.
Jeg skal til en ny scanning om en uge. Fik også taget blodprøve idag og skal ha taget en ny på mandag. Det blir en hård uge at komme igennem.
Anmeld