Gravid massage eller behandling? Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.560 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Mille83

Hej piger

Nu havde jeg lige glædet mig til en tur på Horsens Beauty institut til deres berømte gravid behandling, men da jeg så ringer er der et hold der lige er stoppet og begynder først igen til juni, hvor jeg har født

Nogle der kender steder der udfører noget lign, den behandling jeg har beskrevet nedenunder, kører gerne for det , evt. Århus el. vejle eller andre steder?

Håber i har nogle, for havde lige glædet mig :-(

En behandling hvor ben, fødder og nakke forkæles med en vidunderlig massage og maven indhylles i creme/maske der
modvirker strækmærker. Behandlingen afsluttes med en kølende bengelé som fjerner træthed og uro. Vi vejleder i hvordan huden holdes elastisk og smidig under hele graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Hyner

Ingen anelse, men synes godt nok det lyder lækkert

Henriette

Anmeld

12. april 2010

Mille83

Hehe også derfor jeg blev så ked af det, havde lige glædet mig så meget til massage i hele benet, med kun 6 uger tilbage er det tiltrængt.....Så det er total øv....... :-(

Anmeld

12. april 2010

Hyner

Mille83 skriver:

Hehe også derfor jeg blev så ked af det, havde lige glædet mig så meget til massage i hele benet, med kun 6 uger tilbage er det tiltrængt.....Så det er total øv....... :-(

Det kan jeg kun nikke genkendende til... Jeg har heldigvis min svigerfra til at tage sig af mine ben og ryg... Men sådan en gang nusse pusse massage kunne jeg nu også godt bruge...

Hvornår har du termin, vi må da ligge tæt...

Jeg har den 23. maj.

Anmeld

12. april 2010

Mille83

ja så ligger vi meget tæt, ´jeg har den 22 maj, blev dog rykket på et tidspunkt til 29 maj hehe, men nu mener lægerne heller ikke jeg går til den 29 maj, og har hele tiden sagt det bliver den 20 :-) har døjet meget med plukveer og blev også sygmeldt 6 uger før tid.......

Ved du om det er en dreng eller pige i skal have?

Anmeld

12. april 2010

Hyner

He he smiler ja det må man da sige er tæt... Jeg blev første gang scannet til den 20. så nu må vi se... Jeg har en datter i forvejen og venter nu en dreng, så det er jo bare dejligt..

Hvad med dig???

Anmeld

12. april 2010

Mille83

Venter en lille pige, og er meget spændt, det er den første nemli :-) Har du profil andre steder? Undrer mig lidt over der ingen terminsgrupper er herinde, som der er på minmave.dk

Så må vi lige sende  ve støv til hinanden når vi når til maj måned :-) Hehe

Anmeld

12. april 2010

Hyner

Mille83 skriver:

Venter en lille pige, og er meget spændt, det er den første nemli :-) Har du profil andre steder? Undrer mig lidt over der ingen terminsgrupper er herinde, som der er på minmave.dk

Så må vi lige sende  ve støv til hinanden når vi når til maj måned :-) Hehe

Ej hvor spændende.... Og så det første barn, ihhh det er og bliver bare noget helt specielt...

Nej jeg er kun her på baby.dk -er dog i juli07 gruppen for dengang med Emma... Ja jeg har også undret mig hvorfor den ikke er delt ind i grupper endnu, istedet for kvartaler...

Jeg skal nok sende en del ve-støv afsted når vi skriver maj....

Knus

Anmeld

12. april 2010

Mille83

jeg vidste slet ikke det var delt ind i kvartaler, kan ikke lige se noget umiddelbart under debat? Hmmm må da lige kigge igen, troede slet ikke der var sådan nogle grupper her på baby.dk

Anmeld

12. april 2010

AnneBJ

http://www.piafraefel.dk/

Jeg skal ikke kunne sige om hun kan vejlede dig ang. elastisk hud, men hun er en helt fantastisk massør. Dygtig og meget behagelig. Hun har briks med hul til maven, og man kan også betale sig fra bare at ligge og slappe af til musik - helt fladt på maven, hvis man skulle savne det

ved jo ikke om du bor i Horsens, men hvis du gør, er Vejle jo ikke så langt væk, og det ligger ret tæt på banegården. Gåafstand (i hvert fald for mig - ca. 10 min) og ellers stopper næsten alle bybusserne ca. 3 min. gang fra hendes "klinik"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.