Majastina skriver:
Er der nogen af jer, der har erfaring med at få sat en hormonspiral op, mens I stadig ammer? Kan det påvirke amningen? Jeg skal have sat den op som en del behandlingen af min sygdom, eller nærmere forebyggende, så det er nødvendigt, men jeg kan bare ikke lade være med at spekulere over om det kan have nogen betydning for min amning og dermed min lille pige, for så udsætter jeg det gerne, og må så tage de smerter med som vil komme som en følge heraf.
Hej

Jeg fik sat en op da min datter var 8 uger, og jeg kunne slet ikke tåle den, og begyndte at styrtbløde samtidig havde jeg også voldsomme smerter så jeg kun kunne ligge i sengen

så jeg ville anbefale at vente hvis du som i mit tilfælde ikke kan tåle den.. for da jeg skulle have den fjernet fik jeg afvide at jeg skulle spise piller som kunne stoppe blødningerne, men som samtidig betød at jeg ikke måtte amme imens, så jeg kom på p-piller i stedet (dog er det sjældent at man kan slippe for de piller hvis man styrtbløder, men jeg ville for alt i verdenen ikke ødelægge min amning! efter at jeg begyndte på p-piller kæmpede jeg med amningen i 2 måneder, og i dag er min datter 7 måneder og jeg ammer stadig..
Det blev lidt rodet og langt, undskyld, men håber du kan finde hoved og hale i det
Så hvis jeg var i din sitiuation ville jeg vente med spiral til efter endt amning.
Anmeld