Eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Dictes mor

Dicte larmer meget om natten, så det kan være lidt svært for hendes mor at få sovet ordentligt. Så jeg går med tanker om at hun skal ind på sit eget værelse om ikke så lang tid, men samtidig har jeg heller ikke rigtig lyst til det, jeg tror, at jeg vil komme til at savne hende. Men hvornår flyttede jeres små ind på deres eget værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Ida.

Annika var 9 mdr inden hun kom på eget værelse...men det var primært et praktisk spørgsmål (mangel på plads og en flytning udskudte det en del).  Lina var 5 mdr, og havde nok været klar til at komme på eget værelse noget tid, inden jeg var klar...

Jeg ved, at en fra min mødregruppe flyttede sin datter på eget værelse, da hun var helt nyfødt - netop fordi hun larmede helt vildt om natten - og det gav alle en bedre nattesøvn...

Anmeld

12. april 2010

Mutti2

Majastina skriver:

Dicte larmer meget om natten, så det kan være lidt svært for hendes mor at få sovet ordentligt. Så jeg går med tanker om at hun skal ind på sit eget værelse om ikke så lang tid, men samtidig har jeg heller ikke rigtig lyst til det, jeg tror, at jeg vil komme til at savne hende. Men hvornår flyttede jeres små ind på deres eget værelse?

Hej søde

Ja det er et svært ?, men det gælder jo bare om hvornår du er klar til det  

Milla-Victoria's soveplads var de første 9 mdr inde hos mig!! Dog blev hun til tider lagt ind i hendes egen seng inde på hendes værelse alligevel.

Men da hun sov derinde fast var hun 9 mdr. (det endte jo så med at jeg rykkede en madress derind og sov ved hendes side, for ellers kunne hendes mor ikke sove &nbsp

Held og lykke med det  

Knus Pernille

Anmeld

12. april 2010

Karo

Marcus blev rykket på eget værelse da han var 7 måneder. Vi rykkede ham samtidig med at han stoppede med at blive ammet om natten, for så længe han blev ammet, var det dejligt at have ham liggende tæt på .

Anmeld

12. april 2010

Skouboe

Freja rykkede da hun var 8-10 uger, fordi hun larmede helt vildt om natten og hendes mor ikke fik nogen søvn... jeg følte mig som jordens værste mor i 2 dage - indtil det gik op for mig,m hvor meget bedre det fungerede for os alle sammen, og at jeg sagtens stadig kunne høre hende og vågnede af hende alligevel..

Både hun og vi sov meget bedre, da hun var kommet ind for sig selv - det eneste det betød var at jeg skulle ind i værelset ved siden af når hun skulle have sin natflaske, men den stoppede hun selv med som 4 måneder eller deromkring..

Og jeg skulle selvfølgeligt også rende lidt længere når hun skulle have sutten om natten, men på den anden side, vågnede hun kun 1/3 af gangene efter hun var kommet ind for sig selv, så det var klart et plus.

Når Lillesøster kommer bliver hun også rykket ved 8-10 ugers alderen.

Anmeld

12. april 2010

lion

Nu hvor vi bor i en 2 værelset lejlighed er det svært at give Cassandra eget værelse.

Men da hun var 16 mdr fik hun sit eget værelset, for da rykkede vi ind i stuen og sov.

Lige nu sover Julius ved siden af os i hans lift, men det er fordi han ikk "snakker" så højt og hans lungebetændelse.

Anmeld

12. april 2010

Dictes mor

Skouboe skriver:

Freja rykkede da hun var 8-10 uger, fordi hun larmede helt vildt om natten og hendes mor ikke fik nogen søvn... jeg følte mig som jordens værste mor i 2 dage - indtil det gik op for mig,m hvor meget bedre det fungerede for os alle sammen, og at jeg sagtens stadig kunne høre hende og vågnede af hende alligevel..

Både hun og vi sov meget bedre, da hun var kommet ind for sig selv - det eneste det betød var at jeg skulle ind i værelset ved siden af når hun skulle have sin natflaske, men den stoppede hun selv med som 4 måneder eller deromkring..

Og jeg skulle selvfølgeligt også rende lidt længere når hun skulle have sutten om natten, men på den anden side, vågnede hun kun 1/3 af gangene efter hun var kommet ind for sig selv, så det var klart et plus.

Når Lillesøster kommer bliver hun også rykket ved 8-10 ugers alderen.

Gud hvor er jeg glad for at du skrev det, for jeg begyndte lige at føle mig som en dårlig mor, når jeg havde overvejet at flytte hende derind, når hun er omkring de to måneder, og så skrev alle at deres børn var over syv måneder, ups... Men jeg må lige se tiden an, men det bliver nok også omkring de 8 uger at hun skal sove på sit eget værelse, hvis jeg kan undvære hende ved siden af mig.

Anmeld

12. april 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline sover stadig inde ved os, i sin egen seng... men der er da planer om at hun skal ind på sit eget værelse snart....  hun er jo 16 mdr nu

Anmeld

12. april 2010

TbCp

Majastina skriver:

Liva var 4 1/2 md. da hun rykkede på eget værelse. Vi vækkede hinanden om natten, så der var mange flere opvågninger end nødvendigt.

Anmeld

12. april 2010

sarahb

isaac blev rykket da han var 4 måneder. jeg sov ikke fordi jeg vågnede hver gang han vendte sig og han vågnede af far´s snorken. Så han kom derind og der gik uden problemer og vi alle var mere friske.
Og den dag i dag ber han selv om at komme i seng og jeg hører ikk en pip fra ham når han bliver kagt ind kl. 19.
Og han ELSKER hans seng, jeg var SÅ glad for min beslutning, det gavnede mig meget og også ham i the long run

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.