ja jeg havde det også, det varede vist en fire ugers tid. en overgang var det virkelig virkeligt grelt, der kastede jeg ALT op, selv vand jeg lige akkurat havde slugt. Vi snakkede med sygeplejersker fra fertilitetsklinikken og de sagde, at jeg skulle indlægges, men min egen læge skulle stå for det. min egen læge ville istedet først prøve med nogle stikpiller, og de hjalp rigtig fint (jeg blev bare enorm træt af dem).
jeg kastede op minimum een gang om dagen og kunne slet ikke fungere før jeg havde kastet op om morgenen
men fra den ene dag til den anden (helt bogstaveligt!) stoppede det omkring uge 11. jeg har stadig kvalme, især om formiddagen, men ikke opkastninger (juhuuu!).
jeg er studerende, så jeg kunne bare blive hjemme, heldigvis, men ellers må du få en sygemelding. hvis din læge er på kursus bør der være et "nødnummer" du kan ringe til på hendes telefonsvarer!! prøv evt med de stikpiller der, bare for at få en pause fra det hele.
jeg kan huske ligeså tydeligt hvor svært det er at huske på at man i virkeligheden er enormt glad over at være blevet gravid, fordi man virkelig bare har det helt ad helvedes til, så jeg håber snart du slipper
(men du må ikke bruge ingefær, selvom det virker fortræffeligt mod kvalmen, man har mistanke om at det er skyld i spontane aborter!!)
Anmeld