Add min kat har fået.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Bom

ORM.....

Sys simpelthen det er så klamt..  
Vi har først lige fundet ud af det, fordi han kastede op.. Blev så skidt at kæresten måtte samle det op..

Vil ringe til dyrelægen imorgen og få noget mod orm, men hvad sker der egentlig efter han har fået de piller mod orm?? Skal han kaste resten af dem op eller hva?? Sorry lidt klamt, men er bare så'n i tvivl om hvad der sker...

Sys egentlig at det er så ulækkert, at jeg ikke engang kan få mig selv til at nusse ham, og det er jo mega synd for ham, for han er virkelig en kæle pot..  -og mor er den bedste lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Risen

Mini-Terp skriver:

ORM.....

Sys simpelthen det er så klamt..  
Vi har først lige fundet ud af det, fordi han kastede op.. Blev så skidt at kæresten måtte samle det op..

Vil ringe til dyrelægen imorgen og få noget mod orm, men hvad sker der egentlig efter han har fået de piller mod orm?? Skal han kaste resten af dem op eller hva?? Sorry lidt klamt, men er bare så'n i tvivl om hvad der sker...

Sys egentlig at det er så ulækkert, at jeg ikke engang kan få mig selv til at nusse ham, og det er jo mega synd for ham, for han er virkelig en kæle pot..  -og mor er den bedste lige nu..

Thihi, ej det er ikke særligt lækkert.. Min lille nye hvalp havde også fået det .. Pillerne dræber ormene og så kommer de ud via afføringen. Fandt ihvert fald en ordenlig orm i hendes bæ .. Ja undskyld sproget, men FØJ for den lede 

Anmeld

11. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det er ret ulækkert. Vores gamle hund havde det og han sked dem ud

Anmeld

11. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ja, det får de jo desværre

Vi plejer at give vores missere sådan noget i nakken (lidt ligesom det mod lopper) når de får orm. Det koster mere end pillerne, men er til gengæld mere effektivt og lettere at give!

Når de får ormekur (hvad enten det er piller eller det i nakken) dør ormene og kommer ud med afføringen.

Som forebyggelse kan man få noget pulver til at drysse over maden. Det indeholder en masse urter osv som gør ormen ikke kan overleve i katten Det virker og koster ikke ret meget! Jeg købte det i en stor dyrebutik, og vores katte har ikke haft orm siden og de spiser MANGE mus...

Knus

Anmeld

11. april 2010

quity

Ikke for at gøre jer nervøse. Men katte orm kan let overføres til mennesker og børn. Så har i små børn,så pas på med hvad h*n putter i munden, selv fingre hvis de har været i nærheden af katten.

Orm hos katte er næsten en umulighed, i hvert fald hvis det er katte der også er udenfor. Kattene fanger jo mus og fugle hvor de får det gennem.

Ja det er klamt, men få en gang ormekur og så er det ovre det næste stykke tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.