5 års dag - hvad skal han have og hvad skal vi lave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. april 2010

LotteN

Nå tøser, nu skal I hjælpe mig.

Kæresten og jeg har 5 års dag her den 29. april og noget skal der jo ske, men hvad?  nogen der liger inde med nogle gode ide til hvad vi kan foretage os og hvad jeg skal give ham i gave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Risen

LotteN skriver:

Nå tøser, nu skal I hjælpe mig.

Kæresten og jeg har 5 års dag her den 29. april og noget skal der jo ske, men hvad?  nogen der liger inde med nogle gode ide til hvad vi kan foretage os og hvad jeg skal give ham i gave?

Måske i kan tage det sted hen hvor i mødte hinanden ? .. Hvis det altså er muligt? 

Anmeld

11. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes I skal gifte jer og han skal have en dejlig tur i kurbad Med massage...

Anmeld

12. april 2010

LotteN

Risen skriver:

Måske i kan tage det sted hen hvor i mødte hinanden ? .. Hvis det altså er muligt? 

uha, skive kaserne - ikke så romantisk må man sige hehe

Anmeld

12. april 2010

LotteN

Zafir skriver:

Jeg syntes I skal gifte jer og han skal have en dejlig tur i kurbad Med massage...

Gifte os, sker desværre nok ikk. det vil han ikke nu (han synes han er for ung )  mn jeg har overvjeet noget kurophold faktisk...

Anmeld

12. april 2010

Moderator

En tur i luftballon med en flaske champagne kunne både være gaven og aktiviteten?

Anmeld

12. april 2010

LotteN

Rosa skriver:

En tur i luftballon med en flaske champagne kunne både være gaven og aktiviteten?

sikke en god ide - har du nogen ide om hvad det koster og hvor man kan det henne??

Anmeld

12. april 2010

Moderator

LotteN skriver:

Gifte os, sker desværre nok ikk. det vil han ikke nu (han synes han er for ung )  mn jeg har overvjeet noget kurophold faktisk...

Det var da træls!!...

Men kurbad, uden at blive gift er også fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.