Hvor mange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. april 2010

smokin

er lykkelig ejer af et spa-bad i deres hus/lejlighed?

Jeg er selv meget meget lykkelig ejer af et spa-bad og benytter det ofte når frk. hidsig er på spil i maven og har været det lidt for længe... det er simpelthen det eneste der får hende til at slappe rigtig af. 

Og så lidt eucalyptus i og så ligger jeg ellers der en halv til en hel time og plasker rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har et gammelt og klamt brusebad Men jeg ville ønske jeg havde et spabad. Det er nok lidt svært når badeværelse er 4 m2

Anmeld

11. april 2010

frk Jensen

mine forældre har i deres hus, men de bruger det sjælent.. Det er mest Marcus der syns det er vildt sjovt at se på disko lysen når han er i bad derude

Anmeld

11. april 2010

smokin

Jeanne skriver:

Jeg har et gammelt og klamt brusebad Men jeg ville ønske jeg havde et spabad. Det er nok lidt svært når badeværelse er 4 m2

Mit badeværelse er på 25 kvm. med både spa og seperat brusekabine.

AND I LOVE IT!

Her fra da det næsten lige var blevet lavet - og næsten færdigt... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2010

smokin

BetinaMørk skriver:

mine forældre har i deres hus, men de bruger det sjælent.. Det er mest Marcus der syns det er vildt sjovt at se på disko lysen når han er i bad derude

Det har vi også i vores i siden på spabadet, men det kan man nok kun få gavn af hvis man sidder der om aftenen med slukket lys... 

Anmeld

11. april 2010

Risen

Zette skriver:

AND I LOVE IT!

Ohho Blær blær 

Tror da nok lige jeg skal komme forbi dig her inden ikke alt for længe og flyde i dit lækre badeværelse ! 

Hilsen hende der har et badeværelse på 3 kvm..

Anmeld

11. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Zette skriver:

AND I LOVE IT!

Du fører dig frem

Mit er fra 1969 og står i originale farver

Anmeld

11. april 2010

Ranarupta

Zette skriver:

er lykkelig ejer af et spa-bad i deres hus/lejlighed?

Jeg er selv meget meget lykkelig ejer af et spa-bad og benytter det ofte når frk. hidsig er på spil i maven og har været det lidt for længe... det er simpelthen det eneste der får hende til at slappe rigtig af. 

Og så lidt eucalyptus i og så ligger jeg ellers der en halv til en hel time og plasker rundt

Vi har et spa-bad - og har boet her i 2,5 år.

Men jeg har faktisk aldrig brugt det... Første gang jeg så det i aktion efter overtagelsen, kom der sorte og brune snotklatter op af hullerne på alle dyserne og det har gjort mig lidt rædselslagen for at bruge det...

Jeg er ikke sikker på, at de tidligere ejere har haft gjort det rent overhovedet. 

Men her på det sidste er jeg blevet mere og mere hooked på at komme i. Tror at min krop ville takke mig for det. 

Anmeld

11. april 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Vi har et spa-bad - og har boet her i 2,5 år.

Men jeg har faktisk aldrig brugt det... Første gang jeg så det i aktion efter overtagelsen, kom der sorte og brune snotklatter op af hullerne på alle dyserne og det har gjort mig lidt rædselslagen for at bruge det...

Jeg er ikke sikker på, at de tidligere ejere har haft gjort det rent overhovedet. 

Men her på det sidste er jeg blevet mere og mere hooked på at komme i. Tror at min krop ville takke mig for det. 

Søde Karina, du kan købe sådan nogle tabs du putter i vandet som renser det INDEN brug. Er du EKSTREMT hysterisk kan du købe tabs du putter i lige før du bruger det som gør vandet ekstra rent....

Så kom afsted... det er det bedste du kan gøre for dig og maven. Jeg elsker det simpelthen.

Anmeld

11. april 2010

smokin

Jeanne skriver:

Du fører dig frem

Mit er fra 1969 og står i originale farver

Vi har lagt mange kræfter og MEGET tid i vores hus, så man må godt blære sig... og jeg ville bare have det spabad da vi købte huset. Og vores badeværelse var dengang på 3 kvm. så rev vi den ene spisestue ned og byggede kæmpe badeværelse - og jeg har aldrig fortrudt det.

Orginale fliser kan da også være flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.