Nu har jeg lige et

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Anonym trådstarter

sprørgsmål. Jeg har her de sidste, jeg tror det er 4 dage haft brunt udflåd på papiret når jeg har været på toiletet og det er hver gang, men det er ikke sådan at jeg skal have bind på, det kommer heller ikke i trussen, der er bare meget når jeg tørre mig. Og jeg render på toilet hele tiden og skal tisse meget. Vågnede 2 gange i nat og skulle tisse selvom jeg tissede af inden jeg gik i seng. Hvad kan det være? Det er meget brunt, i starten var det kun lidt men nu er det meget.

Knus ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Sujan

Ved ikke hvor du er i din cyklus om det er mens der er på vej eller om det evt. Kan være ægget det sætter sig fast... De kan man jo håbe på.. Jeg at lige haft det samme selvom min mens et slut for et par dage siden.. Men tror bare det et det sidste der skal ud... Det med at tisse megt kan vel også være tegn pæ graviditet men det sker også for mig i perioder selvom jeg ikke er gravid...
Men krydser fingre for at det er fordi du er gravid

Anmeld

11. april 2010

Risen

Anonym skriver:

sprørgsmål. Jeg har her de sidste, jeg tror det er 4 dage haft brunt udflåd på papiret når jeg har været på toiletet og det er hver gang, men det er ikke sådan at jeg skal have bind på, det kommer heller ikke i trussen, der er bare meget når jeg tørre mig. Og jeg render på toilet hele tiden og skal tisse meget. Vågnede 2 gange i nat og skulle tisse selvom jeg tissede af inden jeg gik i seng. Hvad kan det være? Det er meget brunt, i starten var det kun lidt men nu er det meget.

Knus ano

Mener det samme som Sujan.. Det kunne bestemt tyde på at du snart skal have din mens.. Plejede også at have lidt brunligt udflåd inden mens start, men vi håber og krydser fingre for det er graviditetstegn istedet ! : )

Anmeld

11. april 2010

Anonym trådstarter

Mange tak piger håber selvfølgelig også selv meget at det er graviditet, så hvem ved det må tiden jo vise. Jeg har en urreglmæssig mens så det er ikke til og vide desværre, men tror det måske er snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.