Min debut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2010

AnneBJ

Da det er takket være alle Jer skønne kagekoner, at det er lykkedes mig at lave min første kage, skal I naturligvis også se et billede af den.

Jeg er selv vældig tilfreds, debutten und alles taget i betragtning, selvom farverne ikke er super heldige - men hey, nu er det prøvet

Det er helt almindelige lyse Karen Wolff bunde, 3 styk, med tobleronecreme og kiwi/banan i. Har smurt alle "indersider" på bundene med creme, og skåret frisk kiwi og banan på efterfølgende. Smurt op med smørcreme, lagt MMF på, og pyntet med lidt royal icing proppet i min nye sprøjtepose - bare for at prøve det

Undervejs kom jeg til at tænke på, hvordan I fylder Jeres sprøjtepose? Du GODESTE noget fedteri - jeg havde ligeså meget RI der kom op for oven som der kom ud af selve mundstykket... 

Nåh, nu til billedet, og endnu engang mange tak for hjælpen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er noget mega fedteri, det med tyller og sprøjtepose. Jeg glæder mig til at lære det noget mere selv Men jeg syntes det var et helt fint første forsøg

Anmeld

11. april 2010

Jordbærpigen

Jeg plejer at bukke posen ned, tage fyldet på en ske, placere skeen i posen og så "tage fat" i fyldet med den anden hånd(tommel og pegefinger på hver sin side af skeen), mens jeg trækker skeen ud af posen, så fyldet bliver i. Giver det mening?

Og så skal du dreje din pose rundt, når fyldet er nede, så det ikke komme ud ovenover

Du kan evt. få lidt inspiration her: http://www.youtube.com/watch?v=32KtOSw-MMA ca 1.30 min inde i klippet

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

MissSmile26 skriver:

Jeg plejer at bukke posen ned, tage fyldet på en ske, placere skeen i posen og så "tage fat" i fyldet med den anden hånd(tommel og pegefinger på hver sin side af skeen), mens jeg trækker skeen ud af posen, så fyldet bliver i. Giver det mening?

Og så skal du dreje din pose rundt, når fyldet er nede, så det ikke komme ud ovenover

Du kan evt. få lidt inspiration her: http://www.youtube.com/watch?v=32KtOSw-MMA ca 1.30 min inde i klippet

SAMME HER... OG JEG HAR EN GRYDESKE OG DEJSKRABER I ET REDSKAB... DET ER BARE MIN YNGLINGS TING JEG HAR KØBT!!!

Anmeld

11. april 2010

AnneBJ

Det gav helt sikkert mening - endnu engang tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.