Pigetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2010

TbCp

Vil bare lige sige at jeg har en masse sødt børnetøj på trendsales - mest pigetøj og fra 92 og ned....

Hvis i skulle have lyst til at kigge.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=197882

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

TbCp

Nå ja, glem lige priserne jeg har sat på..... det er absolut ikke navlestrengspriser

Anmeld

11. april 2010

JustAnotherName

Den her er FED! 

Men hvad betyder " 2 " i beskrivelsen af størrelse - Er det ligesom 2 år?
Altså svarende en størrelse 92, eller hvad ??

Anmeld

11. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Den her er FED! 

Men hvad betyder " 2 " i beskrivelsen af størrelse - Er det ligesom 2 år?
Altså svarende en størrelse 92, eller hvad ??

Jeps 2 år. Liva kan kun liiiige passe den, synes den er ved at være lige stram nok, men hun er også ved at være i en str. 98 nu.
Vil du have den må du få den.

Anmeld

11. april 2010

JustAnotherName

Jeps 2 år. Liva kan kun liiiige passe den, synes den er ved at være lige stram nok, men hun er også ved at være i en str. 98 nu.
Vil du have den må du få den.

Jeg vil skam gerne købe den. Her gives ikke ved dørene 

Tænk sig, jeg synes da ikke, at der var særlig stor forskel på tøsernes størrelser, da vi mødtes. Men Bianca bruger 86 endnu, og er på vej i 92 

....Så burde hun jo stadig godt kunne få glæde af den, vil du ikke mene det?

Anmeld

11. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg vil skam gerne købe den. Her gives ikke ved dørene 

Tænk sig, jeg synes da ikke, at der var særlig stor forskel på tøsernes størrelser, da vi mødtes. Men Bianca bruger 86 endnu, og er på vej i 92 

....Så burde hun jo stadig godt kunne få glæde af den, vil du ikke mene det?

Nej synes heller ikke der var særlig stor forskel, men Liva er ret tæt i det, måske det er det der gør forskellen.

Hvis hun er på vej i en 92 nu tror jeg sagtens hun vil kunne passe den noget tid. Jeg vil gerne sende nogle mål hvis du vil være helt sikker.

Anmeld

11. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Nej synes heller ikke der var særlig stor forskel, men Liva er ret tæt i det, måske det er det der gør forskellen.

Hvis hun er på vej i en 92 nu tror jeg sagtens hun vil kunne passe den noget tid. Jeg vil gerne sende nogle mål hvis du vil være helt sikker.

Kom lige til at tænke lidt over vores situation, og den tillader ikke lyst-køb lige pt.

Så forsøg du bare fortsat at få den solgt til en anden ....den er jo lige sat på, så det kan stadig nemt være, at der er nogle der viser interesse for den. 

Hvis ikke du får den solgt inden vi ses næste gang, så ser det nok anderledes ud økonomisk for mig til den tid. Så kan jeg jo købe den af dig dér. Og pyt med målene. Hvis Bianca ikke kan passe den alligevel, så kommer Celina jo til at kunne det sidenhen 

Jeg blev bare lige bidt af et afsindigt handle-gen (men det kender du vist godt, ikke?   ) , men jeg må desværre lige bremse mig selv lidt igen.

Anmeld

11. april 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Kom lige til at tænke lidt over vores situation, og den tillader ikke lyst-køb lige pt.

Så forsøg du bare fortsat at få den solgt til en anden ....den er jo lige sat på, så det kan stadig nemt være, at der er nogle der viser interesse for den. 

Hvis ikke du får den solgt inden vi ses næste gang, så ser det nok anderledes ud økonomisk for mig til den tid. Så kan jeg jo købe den af dig dér. Og pyt med målene. Hvis Bianca ikke kan passe den alligevel, så kommer Celina jo til at kunne det sidenhen 

Jeg blev bare lige bidt af et afsindigt handle-gen (men det kender du vist godt, ikke?   ) , men jeg må desværre lige bremse mig selv lidt igen.

hehe Jo det kender jeg alt for godt

Anmeld

11. april 2010

Skouboe

Kan vi finde ud af noget med:

og 

og

???

Jeg er desuden også på udkig efter en lækker fleece heldragt i str. 92 hvis du har sådan en i overskud? Frejas flyverdragt er lidt voldsom og varm efterhånden, og siden hun kun lige har lært at gå, er der ingen grund til noget vandtæt - det skal bare være en der kan varme lidt...

Anmeld

12. april 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Kan vi finde ud af noget med:

og 

og

???

Jeg er desuden også på udkig efter en lækker fleece heldragt i str. 92 hvis du har sådan en i overskud? Frejas flyverdragt er lidt voldsom og varm efterhånden, og siden hun kun lige har lært at gå, er der ingen grund til noget vandtæt - det skal bare være en der kan varme lidt...

Jeg sender dig lige en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.