2D Scaning af prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2010

kimfrit

Hej alle

Jamen så var jeg inde og se den lille prinsesse igår og fik 55 billeder på en CD af hende

Der blev lavet en DVD af hele scaning forløbet og fik 7 udprintet billeder. Ihhh det var så godt, glæder mig til at se hende i 3D om 5 ugers tid!

Her er lige et par billeder

Kimmie 24+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Vial

Hvor er hun kær

Det ligner hun ligger med åben mund på nogle af billederne. Så sødt.

Og så må jeg sige, at det er et super godt billede af hendes køn. Første gang jeg har set et så tydeligt billede af kønnet. De fleste jeg har set er også taget mellem 17 og 20 uge.

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

Ja super gode billeder..er dybt misundelig på billedet af hendes køn..hvor er det tydeligt

Anmeld

11. april 2010

Vial

dorthemus skriver:

Ja super gode billeder..er dybt misundelig på billedet af hendes køn..hvor er det tydeligt

Haha - Dorthe. Jeg gad godt være en flue på væggen, når du popper Runa og du straks vender bunden i vejret på hende for at tjekke, om hun nu er en pige..

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Haha - Dorthe. Jeg gad godt være en flue på væggen, når du popper Runa og du straks vender bunden i vejret på hende for at tjekke, om hun nu er en pige..

Det er min store skræk..så sagsøger jeg sgu scanningsklinikken...haha

Anmeld

11. april 2010

Mira0911

Rigtig gode billeder...

Anmeld

11. april 2010

Risen

Hun er da bare kær en lille fotomodel ! Fantastisk oplevelse med de scanninger.. Nøj hvor jeg glæder mig til min på onsdag!

Anmeld

12. april 2010

kimfrit

KaMa skriver:

Hvor er hun kær

Det ligner hun ligger med åben mund på nogle af billederne. Så sødt.

Og så må jeg sige, at det er et super godt billede af hendes køn. Første gang jeg har set et så tydeligt billede af kønnet. De fleste jeg har set er også taget mellem 17 og 20 uge.

Mange tak!

Ja, det er ingen tvivl om at det er en pige.

På nogle af billederne ligger hun også med åben mund, og på DVD, kan man se hende åbne og lukke munden. SÅ KÆRT!

Anmeld

12. april 2010

kimfrit

Risen skriver:

Hun er da bare kær en lille fotomodel ! Fantastisk oplevelse med de scanninger.. Nøj hvor jeg glæder mig til min på onsdag!

Det var sådan en fantaktisk oplevelse

Hvilken scaning skal du til ?

Anmeld

12. april 2010

kimfrit

MoarJ skriver:

Rigtig gode billeder...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.