Hjælp, positive teste men bløder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.678 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Camilla Jensen

Hej Piger.

Håber virkelig i kan hjælpe her. Jeg er gået 11 dage over forventet mens, igår testede jeg så og den var svag positiv, det samme idag også svag positiv. Men nu er jeg begyndt og små bløde, vil ikke kalde det mens endnu men kan jeg stole på de teste?? Er forvirret...!!

Hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Honningblomst

Måske du har været gravid og det ikke blev siddende...det er der mange der oplever og mener det er halvdelen af alle befrugtede æg der ikke bliver til noget....og med svag test er det nok bare en tidlig abort...

Knus..

Anmeld

11. april 2010

Kruse90

Eva skriver:

Måske du har været gravid og det ikke blev siddende...det er der mange der oplever og mener det er halvdelen af alle befrugtede æg der ikke bliver til noget....og med svag test er det nok bare en tidlig abort...

Knus..

tænker faktisk det samme. Ville bare ikke gøre dig nervøs.
Men se tiden an. Og kontakt evt. lægen imorgen. Det ville give dig mere ro på

Carina

Anmeld

11. april 2010

mullesmith2

Du kan også bare være gravid og bare have mens alligevel hvilket der er nogen kvinder der får de første gange efter de har testet positiv  

Anmeld

11. april 2010

oo

jeg havde pletblødninger de første par uger af min graviditet og den sidder hvor den skal og har det godt. det er meget normalt at have blødning i starten af graviditeten (lærte jeg af både læge og fertilitetslæge), det er bare ikke særlig rart som gravid at se blod på papiret.

jeg ville nok fortsætte testningen hver anden dag og se om stregen bliver tydeligere (hvis den ikke er helt tydelig endnu)

Rigtig meget held og lykke og krydsede  for at det hele går som det skal!

Anmeld

11. april 2010

LivasMor

Jeg havde normal mens. de første 4 mdr. af min graviditet, som ellers løb problemfrit og jeg gik tiden ud og fødte smukke Liva - så det er svært at sige hvorfor netop du bløder..
Jeg synes du skal kontakte din læge i morgen og få ham til at kigge på dig
Kram herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.