beregning af testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.761 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Kruse90

ja som sagt. Hvordan gør i??

Min mens startede d. 2 april som lidt brunligt udflåd i to dage og sluttede i fredags.

Pjeler at have en cyklus på 30 dage. men sidste gang var den 45??
Hvordan regner i det ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

otlitrom

Hmm.. Det ved jeg ikke. Men hvis du ved, hvornår du har ÆL så kan du vel teste 14-16 dage efter det... Giver det nogen mening?

Jeg ved det faktisk ikke.. Min cyklus er nemlig ret stabil..

Håber nogen af de kloge damer kan svare dig!

Anmeld

11. april 2010

Kruse90

kitty skriver:

Hmm.. Det ved jeg ikke. Men hvis du ved, hvornår du har ÆL så kan du vel teste 14-16 dage efter det... Giver det nogen mening?

Jeg ved det faktisk ikke.. Min cyklus er nemlig ret stabil..

Håber nogen af de kloge damer kan svare dig!

ja håber også der ert nogle der kan svare på det
Jeg ANER ikke hvornår jeg har ÆL.
Så jeg plejer egentlig bare at teste når jeg er på 35 dagen. og nogle gange før Hvis jeg ikke helt kan vente.
Det er trods alt rigtig langtid

Anmeld

11. april 2010

otlitrom

Kruse90 skriver:

ja håber også der ert nogle der kan svare på det
Jeg ANER ikke hvornår jeg har ÆL.
Så jeg plejer egentlig bare at teste når jeg er på 35 dagen. og nogle gange før Hvis jeg ikke helt kan vente.
Det er trods alt rigtig langtid

Du vil ikke prøve med ÆL test? Forstår godt hvis du ikke vil, der gik også mange måneder før jeg tænkte at det måske var løsningen... Men det bekræftigede mig bare i, at jeg havde ret, hvornår det var.. Måske var det værd at prøve?

Om ikke andet, så hðber jeg der er nogen der er klogere end jeg herinde

Anmeld

11. april 2010

Kruse90

kitty skriver:

Du vil ikke prøve med ÆL test? Forstår godt hvis du ikke vil, der gik også mange måneder før jeg tænkte at det måske var løsningen... Men det bekræftigede mig bare i, at jeg havde ret, hvornår det var.. Måske var det værd at prøve?

Om ikke andet, så hðber jeg der er nogen der er klogere end jeg herinde

jo har prøvet.
Men syntes det er dyrt, og at det er besværligt. Er altid i tvivl om den er positiv.
Så har valgt at lade være. Kunne godt ske jeg skulle prøve igen.

Men hvad tid på døgnet, og fra hvilken dag til hvilken dag??

Anmeld

11. april 2010

businesstigger

hvornår begyndte du at bløde (ikke bare brunligt udflåd)? Det ville jeg tælle som "start dag". Jeg har selv haft meget uregelmæssig mens tidl. og der tog jeg gennemsnitslængden. Så lad os sige at du har haft 2 x 30 dages cykli og 1 x 40, så ville jeg sige 33 var gennemsnitslængden og så teste deromkring. Selv har jeg ikke kunne bruge ÆL tests så det er også lidt på gefühlen. Derudover ku jeg sidst først teste positiv 5+0 sidst jeg var gravid så der må man jo vurdere hvor meget ekstra tålmodighed man har

Anmeld

11. april 2010

Kruse90

businesstigger skriver:

hvornår begyndte du at bløde (ikke bare brunligt udflåd)? Det ville jeg tælle som "start dag". Jeg har selv haft meget uregelmæssig mens tidl. og der tog jeg gennemsnitslængden. Så lad os sige at du har haft 2 x 30 dages cykli og 1 x 40, så ville jeg sige 33 var gennemsnitslængden og så teste deromkring. Selv har jeg ikke kunne bruge ÆL tests så det er også lidt på gefühlen. Derudover ku jeg sidst først teste positiv 5+0 sidst jeg var gravid så der må man jo vurdere hvor meget ekstra tålmodighed man har

tak for svar Det startede søndag med at været rigtig mens.

Jeg har bare ikke gode erfaringer med ÆL tests. Aner ikke engang om jeg har det.
Men det vil jeg få tjekket her i maj engang. for så kører vi på vores 12 månede.

Anmeld

11. april 2010

oo

på fertilitetsklinikken fik jeg at vide at mens start regnes fra første dag med rigtig, konstant blødning dette fordi man faktisk godt kan have alt det der pletblødning og blodigt udflåd og så være gravid (det havde jeg selv)

Anmeld

11. april 2010

businesstigger

Kruse90 skriver:

tak for svar Det startede søndag med at været rigtig mens.

Jeg har bare ikke gode erfaringer med ÆL tests. Aner ikke engang om jeg har det.
Men det vil jeg få tjekket her i maj engang. for så kører vi på vores 12 månede.

Inden jeg blev gravid første gang så havde jeg i ca 50 tisset på ÆL-tests for at finde ud af om jeg havde ÆL. Havde fået at vide at med så lange og uregelmæssige cykli kunne det være at der ikke var. Så var faktisk overbevist om at der ikke ahvde været ÆL i de 50 dage jeg testede men men men så tog min læge en blodprøve i anden sammenhæng og sagde at det kunne altså ikke passe for jeg var altså gravid.

Det jeg vil frem til er at ikke alle kan bruge ÆL-tests så du behøver ikke at føle der er noget galt fordi du ikke har kunne bruge dem. Det er ikke ensbetydende med at du ikke har ÆL. Vi havde prøvet i et års tid den gang ...

at det snart lykkes fr jer

Anmeld

11. april 2010

Kruse90

businesstigger skriver:

Inden jeg blev gravid første gang så havde jeg i ca 50 tisset på ÆL-tests for at finde ud af om jeg havde ÆL. Havde fået at vide at med så lange og uregelmæssige cykli kunne det være at der ikke var. Så var faktisk overbevist om at der ikke ahvde været ÆL i de 50 dage jeg testede men men men så tog min læge en blodprøve i anden sammenhæng og sagde at det kunne altså ikke passe for jeg var altså gravid.

Det jeg vil frem til er at ikke alle kan bruge ÆL-tests så du behøver ikke at føle der er noget galt fordi du ikke har kunne bruge dem. Det er ikke ensbetydende med at du ikke har ÆL. Vi havde prøvet i et års tid den gang ...

at det snart lykkes fr jer

tusinde tak søøde
Er glad for dine svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.