fosterkirurgi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Vidunderligeunger

Sidder lige og ser et program på kanal 4, om fosterkirurgi..

Hvad er jeres holdning til det? Ville I gå gennem sådan en operation, og hvis skyld for? Din eller barnets?? 

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg selv lige helt mener om det, men ville ikke opereres for alt i verden.. Jeg tror nok lidt mere på at naturen har styr på det den skal, men jeg har heller ikke været igennem SA'er eller haft svært ved at få børn...

Kom endelig med jeres meninger - gerne ano også

Knus Mitzie 32+6 - hj. gående og opdager alle de gode tv-udsendelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

SpunkenJo

Ja, altså jeg er for. For hvis fosteret i maven står til at "redde" så hellere give det en chance, inden man ska igennem en sen abort.

- Jeg mener jo også kun man skal deltage i en MD/NF hvis man har tænkt sig at handle på det. Altså, det der med at få lavet begge dele, "bare for at se" syns jeg er lidt spild.....

Jeg vil ikke udsætte min dreng for at blive storebror til et handicappet barn, hvis jeg kan blive fri for det. Men sker der noget med barnet under en fødsel, er det jo ikke fordi jeg vil sætte det på børnehjem eller noget. Så tager vi den med også, men kakn jeg blive fri for et hanicappet barn, så er sen abort eller fosterkirurgi helt sikkert et tilbud vi vil benytte os af.

/Jo

Anmeld

11. april 2010

Vidunderligeunger

SpunkenJo skriver:

Ja, altså jeg er for. For hvis fosteret i maven står til at "redde" så hellere give det en chance, inden man ska igennem en sen abort.

- Jeg mener jo også kun man skal deltage i en MD/NF hvis man har tænkt sig at handle på det. Altså, det der med at få lavet begge dele, "bare for at se" syns jeg er lidt spild.....

Jeg vil ikke udsætte min dreng for at blive storebror til et handicappet barn, hvis jeg kan blive fri for det. Men sker der noget med barnet under en fødsel, er det jo ikke fordi jeg vil sætte det på børnehjem eller noget. Så tager vi den med også, men kakn jeg blive fri for et hanicappet barn, så er sen abort eller fosterkirurgi helt sikkert et tilbud vi vil benytte os af.

/Jo

men risikoen for en sen abort efter et indgreb i fostret er jo også ret stort?? Kan godt følge dig i det du skriver ellers  

tak for svar... 

Anmeld

11. april 2010

SpunkenJo

BlyViol skriver:

men risikoen for en sen abort efter et indgreb i fostret er jo også ret stort?? Kan godt følge dig i det du skriver ellers  

tak for svar... 

Jo, men hvis man alligevel havde tænkt sig at få foretaget en abort, er det da en risiko der er ligemeget i min verden..... For man har jo kun noget at vinde på fosterkirurgi, sådan som jeg forstår det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.