Bogstaver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Jordbærpigen

Hvilke bogstav udstikkere har I og vil I anbefale dem?

Nu er jeg komme til at købe dem på en linial, og det er ik liiiiige det jeg havde regnet med. Ville egentlig gerne have haft nogle, hvor hvert bogstav var sin egen udstikker, samt at de var lidt større end 1,5 cm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Susan1978

jeg ved du hos special købmanden kan købe en hel spand med bogstaver og tal, de er vist ret store..  og er en udstikker pr bogstav

http://specialkoebmanden.dk/search/101-udstikkere-inkl-alfabet-tal-og-figurer-3731.html?q=udstikker&qf.x=0&qf.y=0

ellers har jeg dem her,

http://specialkoebmanden.dk/search/udstikkere-alfabetet-tal-861.html?q=bogstaver&qf.x=0&qf.y=0

men synes bare de er lidt kedelige.

Anmeld

11. april 2010

Jordbærpigen

Synes dælme også de ser kedelige ud.. synes måske også at 8 cm er lige lovlig stort til en kage

Anmeld

11. april 2010

quity

MissSmile26 skriver:

Hvilke bogstav udstikkere har I og vil I anbefale dem?

Nu er jeg komme til at købe dem på en linial, og det er ik liiiiige det jeg havde regnet med. Ville egentlig gerne have haft nogle, hvor hvert bogstav var sin egen udstikker, samt at de var lidt større end 1,5 cm..

Jeg købte et sæt med bogstaver i Pandurohobby, tror de kostede 40 kr. De er godtnok beregnet til modellervoks, men hva. De minder nok meget om de kedelige fra specialkøbmanden, men er dog mindre.

Der er vist en del der bruger de der funky bogstaver, prøv at kigge efter dem ved specialkøbmanden eller lignende sider.

Anmeld

11. april 2010

Jordbærpigen

quity skriver:

Jeg købte et sæt med bogstaver i Pandurohobby, tror de kostede 40 kr. De er godtnok beregnet til modellervoks, men hva. De minder nok meget om de kedelige fra specialkøbmanden, men er dog mindre.

Der er vist en del der bruger de der funky bogstaver, prøv at kigge efter dem ved specialkøbmanden eller lignende sider.

Tak for tippet. Ja kan se de har nogen hos Panduro til 49 kr. De ser fine ud..

Anmeld

11. april 2010

3rollinger

Synes dælme også de ser kedelige ud.. synes måske også at 8 cm er lige lovlig stort til en kage

De bogstaver i "spanden" ser saadan her ud. Det er jo smag og behag, men ja, de er lidt store.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.