Ja blev lige nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik jeres puslinger den første tand??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.039 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. april 2010

millesofie

Det ser lidt ud som om at lille Tinke på 4 mån er ved at få sin første tand synes at det er lidt tidligt.. så ville lige se hvad i andre har oplevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

NinaNymannMadsen

millesofie skriver:

Det ser lidt ud som om at lille Tinke på 4 mån er ved at få sin første tand synes at det er lidt tidligt.. så ville lige se hvad i andre har oplevet

min datter har føet fået sin første tand da hun var 8 mdr og har nu 4 tænder de popper frem alle vejne og hun er nu snart 10 mdr..

jeg selv fik tænder da jeg var omkring 4 mdr...

Anmeld

11. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Laura er 7 uger og hendes første tand er allerede brudt igennem med en fin lille hvid spids Vi håber den bliver der de næste måneder og at hun ikke skal have hele tanden nu

Anmeld

11. april 2010

LinLin

Caroline86 skriver:

Laura er 7 uger og hendes første tand er allerede brudt igennem med en fin lille hvid spids Vi håber den bliver der de næste måneder og at hun ikke skal have hele tanden nu

ØJ! - det er godt nok tidligt!

Anmeld

11. april 2010

Assi

5 måneder her

Anmeld

11. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mor til David skriver:

ØJ! - det er godt nok tidligt!

Meget!

Vi blev også ret chokerede da vi så den lille hvide spids i munden på hende, for vi havde jo bestemt ikke regnet med det var derfor hun var så pyldret!

Vores sp siger at den godt kan bryde sådan en smule igennem og blive der i nogle måneder inden den kommer helt ud, så det håber vi virkelig på

Anmeld

11. april 2010

TbCp

Min datters første tand tittede frem på hendes 8 mdrs. dag

Anmeld

11. april 2010

millesofie

Waow der er godt nok forskel ved ikke hvad jeg havde troet, måske havde jeg bare forventede at man fik dem ved 6 mån alderen

Anmeld

15. april 2010

Kala

millesofie skriver:

Mathias fik sine to første tænder da han var 3½ måned. Så var der en god pause og nu er han 7 måneder og der er 4 tænder mere på vej...

Anmeld

17. april 2010

Moma

Christoffer fik sin første 2 tænder et par dage inden han blev 4 mdr. I dag hvor han er 8 mdr har han 6 stk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.