Mixed relationsships

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2010

sarahb

Hej skønne kvinder.

Hvor mange er vi egentlig der er i mixed parforhold??
Med mænd fra andre lande end os selv?

Jeg er selv gift med min mand der er fra Pakistan og sammen har vi en søn på 1.5 år vi er ovenud lykkelige og jeg kunne ikk finde en bedre partner i livet end ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

otlitrom

Jeg er forlovet med en mand fra Færøerne. Vi har været sammen 4½ år. Vi har ingen børn -endnu.

Anmeld

11. april 2010

Riksen

Jeg er kæreste med en fantastisk sønderjyde - jeg selv er fra København, men det tæller nok ikke helt i forhold til mixed relationships

Anmeld

11. april 2010

E.T

Jeg er gift med en engelsk/franskmand og kunne slet ikke forstille mig at være sammen med en dansker.

Elsker også alle vores internationale venner. Til vores bryllup, var der 10 forskellige nationaliteter med

Anmeld

11. april 2010

MariaJ

Min mand er tysk og vi bor i Norge, så vi har egentlig tre nationaliteter at forholde os til. Alle tre lande ligger jo tæt på hinanden og har meget til fælles, men vi tænker da alligevel en del over forskellene. Vi taler dansk/norsk hjemme, så regner med det først og fremmest bliver de sprog vores kommende barn vokser op med, men kulturarv og familietraditioner bliver nok lidt af en blanding af det hele.

Maria

Anmeld

11. april 2010

Dansker i England

Jeg min mand er fra Frankrig, jeg er dansk, og vi bor i UK, så det kan man vist godt kalde et blandet forhold

Anmeld

11. april 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Hos os er det omvendt end hos Kitty, jeg er færing og min kæreste er dansker

Anmeld

11. april 2010

CamillaSoefelt

Jeg er forlovet med min skønne kæreste fra tyrkiet, Vi har været sammen 7år og 3mdr og venter Vores første barn den 30 juni 2010..;0)

Anmeld

11. april 2010

Bondepigen

Ja min mand er jo født på Grønland, flyttede til Tyskland da han var 4, og til DK da han var 12.

Han er ½ dansk og ½ grønlandsk.

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

sarahb skriver:

Hej skønne kvinder.

Hvor mange er vi egentlig der er i mixed parforhold??
Med mænd fra andre lande end os selv?

Jeg er selv gift med min mand der er fra Pakistan og sammen har vi en søn på 1.5 år vi er ovenud lykkelige og jeg kunne ikk finde en bedre partner i livet end ham.

IKKE MERE, MEN VAR SAMMEN MED EN IRANSK MAND I 9ÅR..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.