Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik igår en hastebestilling på en dåbskage der sku være færdig her iaften. Den er bare SLET ikke blevet som jeg ville og ALT har bare drillet mig for vildt!!!! Bundene smuldrede da jeg delte dem så det blev noget juks, chokocremen ville bare sket ikke stivne så det var noget totalt grat og møgbesværlit at få den smurt op og opsmøringen blev vildt tyk for at kunne holde på skidtet! ØV og MØG men der var jo bare slet ik tid til at lave noget af det om når det var med så kort varsel!
Men den er med drømmekagebunde, bærsymfonimousse og marabou-daim creme. Syns den blev nogenlunde efter den var pyntet men slet ik som jeg ville ha haft den!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er bare rigtig rigtig fin og det er på ingen måde til at se at det har været en haste-kage
Da det var sent du fik bestillingen og kun havde så kort tid til at lave den, synes jeg at den er rigtig flot....
Jeg synes at den er rigtig fin og vildt at du har lavet den på så kort tid
Hvor er det bare en fin kage. Den kan du kun være stolt af.
jeg synes den er rigtig fiin..
må jeg spørge hvad det er for forskellige udstikkere du har ?
ja både sommerfuglene, blomsterne og de små babyting ?
waauuuvvv... den er jo blevet monster fin, haste/juks kage til trods, jeg tro den smager lige fantastisk alligevel.. du må til enhver tid lave 'juks' kage til mig hvis resultatet blir så fint..
Anja Dahl skriver: Jeg fik igår en hastebestilling på en dåbskage der sku være færdig her iaften. Den er bare SLET ikke blevet som jeg ville og ALT har bare drillet mig for vildt!!!! Bundene smuldrede da jeg delte dem så det blev noget juks, chokocremen ville bare sket ikke stivne så det var noget totalt grat og møgbesværlit at få den smurt op og opsmøringen blev vildt tyk for at kunne holde på skidtet! ØV og MØG men der var jo bare slet ik tid til at lave noget af det om når det var med så kort varsel! Men den er med drømmekagebunde, bærsymfonimousse og marabou-daim creme. Syns den blev nogenlunde efter den var pyntet men slet ik som jeg ville ha haft den!
Jeg synes ellers at den er blevet pæn.
Super flot kage! Rigtig flotte og søde detaljer........
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128