Halsbrand :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. april 2010

FrkLarsen

Jeg piger.

Nu er jeg begyndt at lide rimelig meget af halsbrand, og har prøvet det som mange har anbefalet imod det, Mælk og kakao, men intet hjælper mere. 

Har i et godt råd til andre ting og sager der kan hjælpe til at få det til at stoppe?

Kamilla 23+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

CS

FrkLarsen skriver:

Jeg piger.

Nu er jeg begyndt at lide rimelig meget af halsbrand, og har prøvet det som mange har anbefalet imod det, Mælk og kakao, men intet hjælper mere. 

Har i et godt råd til andre ting og sager der kan hjælpe til at få det til at stoppe?

Kamilla 23+0

Mandler var/er med mig over alt - det virker hver eneste gang

Anmeld

10. april 2010

Halbschön

FrkLarsen skriver:

Jeg piger.

Kamilla 23+0

Hejsa..

ØV ØV... Det led jeg rigtig meget af i graviditeten... På mig hjalp flg. ting...

INGEN cola, slik og andre syreholdige ting om aftenen.... Masser af mælk...

Hovedpuder under hovedet, så hovedet kommer højere op.. Og så det bedste - som jeg ikke kunne leve uden - Alminox-tabletter..

Det kan købes i håndkøb - også på tankstationer og lign. Det er en tyggetbl., som du tager ved behov og skyller efter med vand. Dem havde jeg stor glæde af

Held og lykke med det - håber du finder det der hjælper netop dig

Anmeld

10. april 2010

FrkLarsen

ChristinaS skriver:

Mandler var/er med mig over alt - det virker hver eneste gang

Desværre kan jeg ikke lide mandler, kun brændte .  

Anmeld

10. april 2010

FrkLarsen

Renée88 skriver:

Hejsa..

ØV ØV... Det led jeg rigtig meget af i graviditeten... På mig hjalp flg. ting...

INGEN cola, slik og andre syreholdige ting om aftenen.... Masser af mælk...

Hovedpuder under hovedet, så hovedet kommer højere op.. Og så det bedste - som jeg ikke kunne leve uden - Alminox-tabletter..

Det kan købes i håndkøb - også på tankstationer og lign. Det er en tyggetbl., som du tager ved behov og skyller efter med vand. Dem havde jeg stor glæde af

Held og lykke med det - håber du finder det der hjælper netop dig

De tabelletter må jeg da prøve .

Det er simpelthen så uudholdeligt, det gør jo ondt.  

Anmeld

10. april 2010

quity

FrkLarsen skriver:

Jeg piger.

Kamilla 23+0

Når jeg havde halsbrand under mine graviditeter, så brugte jeg tygge tabletter ved navn LINK. De kan købes på apoteketog hjalp mig utrolig meget

Anmeld

10. april 2010

Mette+Mathias

FrkLarsen skriver:

Jeg piger.

Kamilla 23+0

Det er meget nemt, - køb Balancid på apoteket og tyg en når det brænder, DET virker!!!

Anmeld

10. april 2010

M.O.A.R.

Apoteket har drømme-midlet!!!

Balancid tyggetabletter.. De koster 38 kr for en pakke med 30 i og mener de ligger på ca 70 kr for en pakke med 100 i..

De hjælper kort tid efter man har taget dem, lider også MEGET af halsbrand, og har gjort det læææænge...

Malene 38+4

Anmeld

11. april 2010

Ox.

Jeg fik samarin et par gange i løbet af nætterne pga det, de var super dejligt .. og så drak jeg mælk, holdte mig fra søde sager og spiste ikke for sent ..

Anmeld

11. april 2010

Ox.

MaleneF skriver:

Apoteket har drømme-midlet!!!

Balancid tyggetabletter.. De koster 38 kr for en pakke med 30 i og mener de ligger på ca 70 kr for en pakke med 100 i..

De hjælper kort tid efter man har taget dem, lider også MEGET af halsbrand, og har gjort det læææænge...

Malene 38+4

Ja de er også super gode!  Du skal bare være OBS på at du IKKE tager smertestillende sammen med, mener det er 4-6 timer efter eller inden du tager dem du heller ikke må ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.