Så blev det Carlas tur til at komme på skadestuen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Barbamama

Åha for en dag altså.... Min mor og hendes kæreste skulle komme til brunch og vi var i gang med at gøre klar til det ude i køkkenet. Jeg placerer Carla siddende et stykke fra døråbningen ud til køkkenet og lige pludselig falder hun forover og KNALDER sine fortænder lige ned i dørtrinet som har en metalskinne fordi vi har et skydedør der.... Jeg hiver hende op fra gulvet og hun SKRIGER. Jeg tør næsten ikke kigge på hende og spørger Casper om hun bløder og han svarer ja. Jeg kigger på hende og blodet løber bare ud af munden på hende. Jeg panikker temmelig meget og beder Casper om at finde en våd klud men jeg kan slet ikke få lov til at komme i nærheden af hendes mund så jeg kan heller ikke finde ud af hvor slemt det er derinde.... Hun bliver ved med at græde og jeg beder Casper ringe til nogen. 112 siger jeg og manden kigger mærkeligt på mig og jeg siger at så skal han ringe til Falck (vi har et abonnement så vi kan blive kørt til læge, skadestue osv) og han farer rundt og får ikke ringet og jeg bliver ved med at sige til ham at nu skal han fanme få ringet (jeg er helt oppe at køre) og så ender det med at jeg selv ringer til Falck.... Vi bliver så hentet og kørt til skadestuen. Vi venter 100år og en madpakke på en læge og Carla er mega træt og har ondt så hun græder meget.... Da lægen så ENDELIG kommer kigger hun to sekunder og siger så " Ja, det gør jeg ikke noget ved. Ring til tandlægen på mandag". Fedt..... Jeg spurgte om vi ikke kunne få noget bedøvende at smøre på men det kunne vi ikke. De havde prøvet at give hende en is, men hun græd hver gang hun suttede på den, så det droppede vi.... Da vi kom hjem igen kom hun ud og sove i sin barnevogn og hun faldt også i søvn med det samme. Nu er hun totalt lilla inde i munden. Det er bare så synd altså... Kan slet ikke have det.... Nu pakker jeg hende altså ind i bobleplast!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Ida.

Åh stakkels lille SuperCarla - det var da også et stunt at lave på sådan en fredelig lørdag!!

Håber hun er ovre smerterne og at de små bisser ikke har taget skade!!

(Og ja jeg ville også gerne pakke mine tøser ind i bobleplast - er totalt hønemor! )

Anmeld

10. april 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Åha for en dag altså.... Min mor og hendes kæreste skulle komme til brunch og vi var i gang med at gøre klar til det ude i køkkenet. Jeg placerer Carla siddende et stykke fra døråbningen ud til køkkenet og lige pludselig falder hun forover og KNALDER sine fortænder lige ned i dørtrinet som har en metalskinne fordi vi har et skydedør der.... Jeg hiver hende op fra gulvet og hun SKRIGER. Jeg tør næsten ikke kigge på hende og spørger Casper om hun bløder og han svarer ja. Jeg kigger på hende og blodet løber bare ud af munden på hende. Jeg panikker temmelig meget og beder Casper om at finde en våd klud men jeg kan slet ikke få lov til at komme i nærheden af hendes mund så jeg kan heller ikke finde ud af hvor slemt det er derinde.... Hun bliver ved med at græde og jeg beder Casper ringe til nogen. 112 siger jeg og manden kigger mærkeligt på mig og jeg siger at så skal han ringe til Falck (vi har et abonnement så vi kan blive kørt til læge, skadestue osv) og han farer rundt og får ikke ringet og jeg bliver ved med at sige til ham at nu skal han fanme få ringet (jeg er helt oppe at køre) og så ender det med at jeg selv ringer til Falck.... Vi bliver så hentet og kørt til skadestuen. Vi venter 100år og en madpakke på en læge og Carla er mega træt og har ondt så hun græder meget.... Da lægen så ENDELIG kommer kigger hun to sekunder og siger så " Ja, det gør jeg ikke noget ved. Ring til tandlægen på mandag". Fedt..... Jeg spurgte om vi ikke kunne få noget bedøvende at smøre på men det kunne vi ikke. De havde prøvet at give hende en is, men hun græd hver gang hun suttede på den, så det droppede vi.... Da vi kom hjem igen kom hun ud og sove i sin barnevogn og hun faldt også i søvn med det samme. Nu er hun totalt lilla inde i munden. Det er bare så synd altså... Kan slet ikke have det.... Nu pakker jeg hende altså ind i bobleplast!!!

Ja, jeg stemmer også for bobleplast!!!

Lille Carla, øv hvor var det uheldigt.... Det i skal holde øje med er, om tænderne i slået ind, hvis ikke, så er det ikke så alvorligt... Men det gør det ikke mere behageligt.... Hvad med lidt panodil hvis hun klager sig?

Jeg hader simpelthen når der sker sådanne uheldige ting!!

Knus fra moderen til Frk. Fart på og frygtløs

Anmeld

11. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Kan sagtens forestille mig hvor forfærdeligt det har været for dig!Håber hun har det bedre i morgen og at der ikke er sket noget med de små bisser

Anmeld

11. april 2010

TbCp

Avavavav for pokker lille Carla...
Sikke en forskrækkelse!

Håber det bliver ved forskrækkelsen og at der ikke er ødelagt noget længere inde!

Anmeld

11. april 2010

Karo

Lille Carla dog

Det er bare så forfærdeligt når de små kommer til skade og man føler sig helt hjælpeløs, da der ikke er noget man kan gøre. Vi må håbe det ikke er noget "alvorligt" og at hun hurtigt kommer sig og bliver god igen.

God ide med bobbolplast

Anmeld

11. april 2010

Barbamama

Hej alle. Tak for jeres søde svar. Hun sov godt hele natten, men her til morges var hun helt vildt ked af det og ville ikke sove så vi besluttede at give hende noget flydende Pinex og jeg er slet ikke i tvivl om at det hjalp hende. Hun blev nemlig i rigtig godt humør ca 20min efter hun havde fået det. Vi skulle have været til konfirmation i dag, men jeg valgte altså at Carla og jeg skulle blive hjemme....

Mht hendes tænder er det mega svært at se om der er sket noget. Både fordi der er meget mørkt (blodansamling) og så fordi hendes tænder ikke var kommet særlig meget ud.... Så nu må vi høre hvad tandlægen siger.... Håber vi kan nøjes med en slem forskrækkelse

Anmeld

11. april 2010

JustAnotherName

Hej alle. Tak for jeres søde svar. Hun sov godt hele natten, men her til morges var hun helt vildt ked af det og ville ikke sove så vi besluttede at give hende noget flydende Pinex og jeg er slet ikke i tvivl om at det hjalp hende. Hun blev nemlig i rigtig godt humør ca 20min efter hun havde fået det. Vi skulle have været til konfirmation i dag, men jeg valgte altså at Carla og jeg skulle blive hjemme....

Mht hendes tænder er det mega svært at se om der er sket noget. Både fordi der er meget mørkt (blodansamling) og så fordi hendes tænder ikke var kommet særlig meget ud.... Så nu må vi høre hvad tandlægen siger.... Håber vi kan nøjes med en slem forskrækkelse

Øv altså, hvor uheldigt! 

I må et smut forbi tandlægen. Og forhåbentlig er der ikke sket noget, som kan få varrig betydning. Det er vigtigt at få tjekket, at der ikke er sket noget med tænderne ....hvis nu mælketænderne har stødt de kommende, blivende tænder.

Men forhåbentlig var det mest en forskrækkelse og en grimt stød, som selvfølgelig har gjort ondt. Stakkels lille Carla.

Knus herfra 

Anmeld

11. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Øv altså, hvor uheldigt! 

I må et smut forbi tandlægen. Og forhåbent lig er der ikke sket noget, som kan få varrig betydning. Det er vigtigt at få tjekket, at der ikke er sket noget med tænderne .... hvis nu mælketænderne har stødt de kommende, blivende tænder.

Men forhåbentlig var det mest en forskrækkelse og en grimt stød, som selvfølgelig har gjort ondt. Stakkels lille Carla.

Knus herfra 

Det er lige nøjagtig det jeg er nervøs for...

Anmeld

11. april 2010

Klitgaard

uha det lyder ikke rart . jeg opdagede for ca 3 uger siden Oskars ene fortand var blevet mørkere og jeg synes aldrig han har haft slået sine tænder men det må han jo have gjort selvom det ikke har blødt . så jeg ringede jo også til tandlægen men de ville ikke se ham nu da han aligevel snart skulle til tandlæge og de ville ikke gøre noget ved det aligevel når den ikke var løs og han ikke havde ondt . så nu er jeg spændt på hvad de siger når han skal til tandlæge .

Håber alt går godt med carlas tænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.