michella80 skriver:
Åha for en dag altså.... Min mor og hendes kæreste skulle komme til brunch og vi var i gang med at gøre klar til det ude i køkkenet. Jeg placerer Carla siddende et stykke fra døråbningen ud til køkkenet og lige pludselig falder hun forover og KNALDER sine fortænder lige ned i dørtrinet som har en metalskinne fordi vi har et skydedør der.... Jeg hiver hende op fra gulvet og hun SKRIGER. Jeg tør næsten ikke kigge på hende og spørger Casper om hun bløder og han svarer ja. Jeg kigger på hende og blodet løber bare ud af munden på hende. Jeg panikker temmelig meget og beder Casper om at finde en våd klud men jeg kan slet ikke få lov til at komme i nærheden af hendes mund så jeg kan heller ikke finde ud af hvor slemt det er derinde.... Hun bliver ved med at græde og jeg beder Casper ringe til nogen. 112 siger jeg og manden kigger mærkeligt på mig og jeg siger at så skal han ringe til Falck (vi har et abonnement så vi kan blive kørt til læge, skadestue osv) og han farer rundt og får ikke ringet og jeg bliver ved med at sige til ham at nu skal han fanme få ringet (jeg er helt oppe at køre) og så ender det med at jeg selv ringer til Falck.... Vi bliver så hentet og kørt til skadestuen. Vi venter 100år og en madpakke på en læge og Carla er mega træt og har ondt så hun græder meget.... Da lægen så ENDELIG kommer kigger hun to sekunder og siger så " Ja, det gør jeg ikke noget ved. Ring til tandlægen på mandag". Fedt..... Jeg spurgte om vi ikke kunne få noget bedøvende at smøre på men det kunne vi ikke. De havde prøvet at give hende en is, men hun græd hver gang hun suttede på den, så det droppede vi.... Da vi kom hjem igen kom hun ud og sove i sin barnevogn og hun faldt også i søvn med det samme. Nu er hun totalt lilla inde i munden. Det er bare så synd altså... Kan slet ikke have det.... Nu pakker jeg hende altså ind i bobleplast!!!
Ja, jeg stemmer også for bobleplast!!!
Lille Carla, øv hvor var det uheldigt.... Det i skal holde øje med er, om tænderne i slået ind, hvis ikke, så er det ikke så alvorligt... Men det gør det ikke mere behageligt.... Hvad med lidt panodil hvis hun klager sig?
Jeg hader simpelthen når der sker sådanne uheldige ting!!
Knus fra moderen til Frk. Fart på og frygtløs
Anmeld