hej tøser specielle eller almindelige navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Nanna1985

Vi har os valgt nogle meget speciele navne til vores piger

De hedder Fia & Mercedes  Elsker navne som ikke er alminelige og det synes jeg gør deres navne mere unikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

LIZO

vi er helt klart til speciele.. jeg hedder camilla.. og er bare såååå træt af det.. så derfor var vi enige om at den første skulle hedde liam.. den gang var der kin 45 der hed det.. men vi er så ikke de eneste der kan li det navn. og på 4 år. har 400 fået det..  lidt øv...

denne gang var vi enige om 2 navne.. clark til en dreng.. det ville lars englig os ha liam skulle hedde.. men lars er en stor.. virkelig stor fan er supermand.. derfor clark..  og hvis det blev en pige skulle hun hedde zoey..  så hun kom til at hedde zoey eva.. der er 14 i dk der hedder det..  eva efter hende oldemor som døde 4 dage efter fødslen.. vi snakket os om at hun bare skulle hedde eva. fordi hun betød så meget for os.. ( der er kærsten mormor)

elsker speciele navne

Anmeld

10. april 2010

Liljesilas

line melias mor skriver:

det var da så lidt. du kan tro jeg er stolt ´jeg er en af de piger der har levet et vildt liv lige pludselig får man et barn. ens mor bliver den mest stolte mor i verden ens veninder roser en til skyerne. sundhedspjersken er helt vild og fortæller hvor imponeret hun er og min læge kan ikke tage øjenene fra hende. fra man vågner om morgenen til man går i seng intet kan hamle op med den følelse man har. man bliver stærkere end man troede var muligt og mere og mere stolt som dagene går. skynd dig at få ham ud så vi kan se ham og du kan blive mor <3

Kan godt snakke med om at have levet et vildt liv, men det er jeg også kun glad for. Det bliver jo et halt andet liv nu!!! Men har en fornemmelse af, at det også bliver et bedre liv, når man får sit eget barn.

Det er fedt du er så stolt

Anmeld

10. april 2010

MetteMTH

Hvis vi får en lille dreng, kunne JEG godt tænke mig at han kom til at hedde Marcoe men det vil manden ikke gå med til syntes bare det er et vildtflot navn. Hvis vi får en pige skal hun hedde Malou Leona eller er det pænere med Leona Malou?!

Anmeld

10. april 2010

oo

øj nu har jeg lige navnestatistikket (det er vist ikke et ord!) vores fornavne og der er 68 kvinder der hedder vores pigenavn p.t. og 6 mænd der hedder vores drengenavn p.t. - spøjst nok er der 4 mænd der hedder vores pigenavn også

Anmeld

10. april 2010

oo

Mette88 skriver:

Hvis vi får en lille dreng, kunne JEG godt tænke mig at han kom til at hedde Marcoe men det vil manden ikke gå med til syntes bare det er et vildtflot navn. Hvis vi får en pige skal hun hedde Malou Leona eller er det pænere med Leona Malou?!

uh, jeg syns Leona Malou er bedre

Anmeld

10. april 2010

quity

Jeg har også valgt specielle fornavne til min børn og mere almindelige mellemnavne. Dette pga hvis de bliver trætte af at blive kaldt for de specielle navne, så kan de vælge det andet. Min søn hedder Malik (mener der er 395 personer der hedder det)til fornavn og Oliver til mellemnavn. Min datter der skal døbes her den 18. skal hedde Maisha (her er der vist kun to der hedder det) til fornavn og Isabella til efternavn.

Der er ikke nogen speciel grund til at jeg har valgt specielle navne, er bare faldet for disse navne første gang jeg hørte dem.

Anmeld

10. april 2010

MetteMTH

Tjuhl skriver:

uh, jeg syns Leona Malou er bedre

Hihi.. Det syntes manden også..

Anmeld

10. april 2010

Maise

Tjuhl skriver:

nu vil jeg ikke røbe vores navne før de blir taget i brug, men vi har (meget omhyggeligt) valgt navne (et drenge og et pige navn) hvor fornavnet er meget specielt og meget nordisk med en "skarp" nordisk lyd og mellemnavnet er cubansk og efter revolutionære mennesker vi beundrer

det er så fornavnet vi vil bruge og mellemnavnet skal mere ses som en ekstra styrke vi ønsker at give vores børn i fødselsgave.

Tja skal han så hedde Che til mellemnavn ??

Anmeld

10. april 2010

oo

Maise skriver:

Tja skal han så hedde Che til mellemnavn ??

nej...Che er jo ikke et navn, det er et ord der betyder kammerat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.