hej tøser hvad gør i for at aktivere jeres dejlige børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2010

line melias mor

lige siden jeg fik min datter har jeg gået meget op i at lege med hende på forskellige måder hver dag. ville så gerne hører hvad gør i for at aktivere jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Lone Jakobsen

på forskellig måde hver dag? hold da op, hvordan gør du det? jeg har 4 børn, men tænker aldrig over hvordan jeg leger med dem...vi er jo bare sammen

Anmeld

10. april 2010

line melias mor

ej det da også rigtig fint. tror det er fordi det er mit første barn og jeg jo kun har hende så ved jo ikke rigtig hvordan tingene skal gøres så prøver bare at lave nogle forskellige ting hver dag. altså legetæppet er hun på hver dag og hendes stol med musik men så laver vi også sådan nogle ting som at synge til forskellige sange mens vi danser eller jeg optager videoer på min mobil hvor hun snakker eller jeg synger som vi så ser bagefter. ellers stiller vi os foran spejlet og laver forskellige ansigter. nu har du jo fire børn så for dig er det jo nok naturligt syntes bare godt man kan stå lidt på bar brund når man er første gangs mor

Anmeld

11. april 2010

Lone Jakobsen

jamen jeg synes da det lyder som nogle dejlige ting du gør med hende. nu har jeg ikke lige læst på hvor gammel din datter er, for jeg ved ikke om hun får meget ud af at se en optagelse med sig selv. hvad med baby svømning, baby massage eller en tur ud i barnevognen hvor hun kan kigge sig omkring?

Rasmus er 9 mdr og bruger meget træ bøger som han bladrer kraftigt i. derudover elsker han alt med musik i, han er meget aktiv når han er på gulvet, og har altid brugt meget tid på at ligge der og lege.

Anmeld

11. april 2010

line melias mor

hun er fire måneder men allerede fra hun var 2 måneder har hun set videooptagelser og elsker det. hun griner helt vildt når hun kan hører sig selv pludre vi tager også tit i svømmehalen og hun ligger også og kigger på min venindes søn og stjæler hans sut syntes hun er mega skægt glæder mig til hun bliver lidt ældre hvor hun kan sidde selv og begynde og spise rugbrødsmadder har hende også i bærersele så hun kan sidde og kigge

Anmeld

12. april 2010

Lone Jakobsen

ja det er nu lidt hyggeligt at følge dem.

rasmus er begyndt at rejse sig op ved ting. han tømmer skuffer, skabe og hylder heldigvis er han også god til at sætte sig ned igen....så det er utroligt få gange han er faldet

synes det er super skønt at du kan bruge bære selen. her bruger vi kun barnevognen. har haft en bære sele men aldrig brugt den.

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Min datter Laura på 6 mdr. elsker sit aktivitetstæppe. Der ligge hun hver dag. Derudover synger jeg for hende og læser højt inden hun skal i seng.

Hun elsker også at sidde i sin Bumbo stol på køkkenbordet og følge med i, hvad jeg laver. Madlavning, bagning, opvask osv. Vi går også mange ture i barnevognen, hvor hun sidder op og følger med i, hvad der sker.

Jeg tænker egentlig ikke over, hvad vi laver af ting - vi gør det bare.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.