Hej far ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Igår aftes, da vi var kommet iseng, lå husbonni og jeg og snakkede... Han lå med hånden på det nederste stykke af min mave. Jeg lå med benene over hans.

Så siger jeg til ham: der går nok ikke så længe før du kan mærke den sparke udenpå... og BOINK... Hehe. Så puffede den lige. Jeg spurgte om han lige mærkede det og det gjorde han.

Det var sjovt, det lige kom, da jeg sagde det.

Jeg blev helt vildt glad og havde lidt svært ved at falde i søvn bagefter. Dejligt at min guldfisk kan puffe...

Det er jo ikke de VILDESTE puf vi er ude i, når den også skal sparke igennem moderkagen og vi kun er ude i 230 g eller hvor meget det nu er her, når vi er 19 uger i morgen, meeeeen... 1 uge før halvvejs Skønt.

Glæder mig til MD på tirsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Valle81

Kære Zafir:0)

Først, gud hvor tiden bare flyver. Synes det var igår du blev gravid, og tænk, lige om lidt så er du halvvejs:0)

Det er så vildt fantastisk:0)

OG så kan i endda fejre det med at mærke spark:0)

Åhh, jeg er så glad på Jeres vene:0)

Stort knus herfra

Anmeld

10. april 2010

oo

Jeg er kun lidt (løs DØD) misundelig vi har gået og snakket om det med at mærke liv og hvornår Søren mon kan mærke nogle spark osv., og jeg kan bare ikke veeeeeeeeente! men jeg er ikke engang nået til de berømte "bobler" endnu!

halvvejs...halvvejs!! MAND! det er crazy

Anmeld

10. april 2010

Bayze

Ej, hvor stort at han fik love at "være med" første gang i mærkede liv og et meeeget pudsigt sammentræf at du lige når at sige sådan inden, vildt

Men jeg synes det er utroligt at I kan mærke liv allerede nu, moderkagen ligger foran, ikke? Det gør min nemlig og der gik bare 100 år før jeg mærkede noget som helst, uge 26 eller sådan noget. Men ok - du ved jo hvad du skal "mærke efter" idet du har prøvet det før, jeg tror jeg var lidt fatsvag, var vist først helt med da han for alvor lossede til mig, for jeg har simpelthen haft så meget uro i maven under graviditeten og det kan godt være at der har været nogle puf jeg bare har forvekslet med en fis undervejs 

Anmeld

10. april 2010

MM1987

Hvor det vildt du snart er halvvejs...

Jeg synes ikke det er længe siden at du kunne skrive du var gravid - men hvor er det dejligt...

Og meget spændende med MD, vil i have kønnet afvide??

Det må være et stort øjeblik for manden når han mærke det første spark...

Anmeld

10. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

Jeg er kun lidt (løs DØD) misundelig vi har gået og snakket om det med at mærke liv og hvornår Søren mon kan mærke nogle spark osv., og jeg kan bare ikke veeeeeeeeente! men jeg er ikke engang nået til de berømte "bobler" endnu!

halvvejs...halvvejs!! MAND! det er crazy

Jeg har jo moderkagen på forsiden, så derfor har jeg kun mærket guld-fiskebobler indtil nu. Men med Idun mærkede jeg INGEN ting før uge 18 stykker ca... Det siger de er meget normalt første gang

Det var bare mega hyggeligt igår aftes, fordi det lige var et boink, lige da jeg havde sagt det og han rent faktisk kunne mærke det lille bitte blob hehe.

Anmeld

10. april 2010

Moderator

Bayze skriver:

Ej, hvor stort at han fik love at "være med" første gang i mærkede liv og et meeeget pudsigt sammentræf at du lige når at sige sådan inden, vildt

Men jeg synes det er utroligt at I kan mærke liv allerede nu, moderkagen ligger foran, ikke? Det gør min nemlig og der gik bare 100 år før jeg mærkede noget som helst, uge 26 eller sådan noget. Men ok - du ved jo hvad du skal "mærke efter" idet du har prøvet det før, jeg tror jeg var lidt fatsvag, var vist først helt med da han for alvor lossede til mig, for jeg har simpelthen haft så meget uro i maven under graviditeten og det kan godt være at der har været nogle puf jeg bare har forvekslet med en fis undervejs 

Jeg var faktisk også overrasket, fordi jeg har mærket blob meget længe... Men mest sådan forneden agtig... Og i siderne. Svært at forklare. Men det har IKKE været luft i maven.

Men det er ikke spark, som med Idun jeg mærker endnu og det er nok pga moderkagens placering... 

Anmeld

10. april 2010

Moderator

Valle81 skriver:

Kære Zafir:0)

Først, gud hvor tiden bare flyver. Synes det var igår du blev gravid, og tænk, lige om lidt så er du halvvejs:0)

Det er så vildt fantastisk:0)

OG så kan i endda fejre det med at mærke spark:0)

Åhh, jeg er så glad på Jeres vene:0)

Stort knus herfra

Tak

Syns også det er helt fantastisk at det der er en uge, til halvvejs

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

Zafir skriver:

Igår aftes, da vi var kommet iseng, lå husbonni og jeg og snakkede... Han lå med hånden på det nederste stykke af min mave. Jeg lå med benene over hans.

Så siger jeg til ham: der går nok ikke så længe før du kan mærke den sparke udenpå... og BOINK... Hehe. Så puffede den lige. Jeg spurgte om han lige mærkede det og det gjorde han.

Det var sjovt, det lige kom, da jeg sagde det.

Jeg blev helt vildt glad og havde lidt svært ved at falde i søvn bagefter. Dejligt at min guldfisk kan puffe...

Det er jo ikke de VILDESTE puf vi er ude i, når den også skal sparke igennem moderkagen og vi kun er ude i 230 g eller hvor meget det nu er her, når vi er 19 uger i morgen, meeeeen... 1 uge før halvvejs Skønt.

Glæder mig til MD på tirsdag.

ÅÅÅÅÅHHHHRRR ALTSÅ.... SIKKE EN DEJLIG BERETNING...

JEG HÅBER SNART AT KUNNE PRØVE DET SAMME MED MIN MAND...

HVOR ER DET BARE DEJLIGT AT HØRE DET GÅR GODT!!!!!!

KNUS LENE

Anmeld

10. april 2010

Moderator

ønskebarn74 skriver:

ÅÅÅÅÅHHHHRRR ALTSÅ.... SIKKE EN DEJLIG BERETNING...

JEG HÅBER SNART AT KUNNE PRØVE DET SAMME MED MIN MAND...

HVOR ER DET BARE DEJLIGT AT HØRE DET GÅR GODT!!!!!!

KNUS LENE

Ja det er super skønt at det går godt. Jeg nyder det også rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.