Jeg har bare den sødeste datter 
Jeg havde det ret skidt i går, så jeg faldt først i søvn kl. 4 i nat. Vågnede op kl 8 i morges med den vildeste hovedpine og kvalme.
Prinsessen vågnede da jeg for ud af sengen for at fare ud på toilettet. Jeg nåede lige at sige at hun skulle blive i sengen! Jeg regnede ikke med at hun gjorde det. Men sørme jo.
Efter jeg havde været ude og kalde på "ulrik", kom jeg ind til hende. Hun sad veltilpas og smilede i sengen. Jeg kravlede under dynen, og forklarede hende kort at mor ikke havde det godt, og at mor havde ondt i hovedet.
Hun pustede min pande, nyssede mig på kinden, og puttede sig ned til mig, imens hun nussede mit hår
Hmmm..... Noget siger mig at hun ved hvordan man skal gøre fra alle de gange hvor hun selv har været syg.
Vi faldt hurtigt i søvn igen. Jeg vågnede op kl 12.15 igen. Der sad hun ved min side og kiggede i en bog! 
Hvor længe hun har været vågen aner jeg ikke, og det tærrer sgu lidt på min samvittighed!! Men på den anden side lå bøgerne inde hos os i forvejen. Og hun har ikke været ude af soveværelset!
Så hun har trofast siddet hos hendes syge mor
Hun bliver en utrolig kærlig og omsorgsfuld mor engang 
Synes bare lige jeg ville dele det med jer 

Anmeld