Fik lov til at sove til 12.15 i dag :-o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Mutti2

Jeg har bare den sødeste datter

Jeg havde det ret skidt i går, så jeg faldt først i søvn kl. 4 i nat. Vågnede op kl 8 i morges med den vildeste hovedpine og kvalme.

Prinsessen vågnede da jeg for ud af sengen for at fare ud på toilettet. Jeg nåede lige at sige at hun skulle blive i sengen! Jeg regnede ikke med at hun gjorde det. Men sørme jo.

Efter jeg havde været ude og kalde på "ulrik", kom jeg ind til hende. Hun sad veltilpas og smilede i sengen. Jeg kravlede under dynen, og forklarede hende kort at mor ikke havde det godt, og at mor havde ondt i hovedet.

Hun pustede min pande, nyssede mig på kinden, og puttede sig ned til mig, imens hun nussede mit hår  Hmmm..... Noget siger mig at hun ved hvordan man skal gøre fra alle de gange hvor hun selv har været syg.

Vi faldt hurtigt i søvn igen. Jeg vågnede op kl 12.15 igen. Der sad hun ved min side og kiggede i en bog!

Hvor længe hun har været vågen aner jeg ikke, og det tærrer sgu lidt på min samvittighed!! Men på den anden side lå bøgerne inde hos os i forvejen. Og hun har ikke været ude af soveværelset!

Så hun har trofast siddet hos hendes syge mor  

Hun bliver en utrolig kærlig og omsorgsfuld mor engang

Synes bare lige jeg ville dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Ayasmor

Årrhh altså hvor er hun kær. Og god bedring

Anmeld

10. april 2010

Persille83

Heheh super kært!

Anmeld

10. april 2010

B&J

åhh hvor er hun bare dejlig.... ja hun bliver den perfekte mor engang

Anmeld

10. april 2010

Gaia

ih hvor en fantastisk datter du har. Utrolig kært. God bedring herfra

Anmeld

10. april 2010

LotteN

åhr hvor en dejlig lille fortæling... hvor er det dog bare sødt af din lille pige. hun er da bare for kær...

og rigtig god bedring til dig

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Hvor er det bare sødt af din datter...

Og god bedring til dig...

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har bare den sødeste datter

Jeg havde det ret skidt i går, så jeg faldt først i søvn kl. 4 i nat. Vågnede op kl 8 i morges med den vildeste hovedpine og kvalme.

Prinsessen vågnede da jeg for ud af sengen for at fare ud på toilettet. Jeg nåede lige at sige at hun skulle blive i sengen! Jeg regnede ikke med at hun gjorde det. Men sørme jo.

Efter jeg havde været ude og kalde på "ulrik", kom jeg ind til hende. Hun sad veltilpas og smilede i sengen. Jeg kravlede under dynen, og forklarede hende kort at mor ikke havde det godt, og at mor havde ondt i hovedet.

Hun pustede min pande, nyssede mig på kinden, og puttede sig ned til mig, imens hun nussede mit hår  Hmmm..... Noget siger mig at hun ved hvordan man skal gøre fra alle de gange hvor hun selv har været syg.

Vi faldt hurtigt i søvn igen. Jeg vågnede op kl 12.15 igen. Der sad hun ved min side og kiggede i en bog!

Hvor længe hun har været vågen aner jeg ikke, og det tærrer sgu lidt på min samvittighed!! Men på den anden side lå bøgerne inde hos os i forvejen. Og hun har ikke været ude af soveværelset!

Så hun har trofast siddet hos hendes syge mor  

Hun bliver en utrolig kærlig og omsorgsfuld mor engang

Synes bare lige jeg ville dele det med jer

ÅÅÅÅÅHHRRR ALSÅ... JEG SIDER HER OG SMELTER...

Anmeld

10. april 2010

Barbamama

Åårrrh det var da bare FOR SØDT!!!!! Bliver da helt blød om hjertet!!!!

Anmeld

10. april 2010

LinLin

Årh, hvor er hun sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.