Underlig følelse...................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Valle81

er hvad jeg sidder med i denne weekend, nu hvor Kenny er draget afsted på arbejde...........

Det er første weekend i de 1 1/2 år Kenny og jeg har været sammen, at vi tilbringer weekenden hver for sig.

Fra den første gang vi mødte hinanden og til og med sidste weekend har vi været sammen hver evig eneste weekend, og nu er det bare så underligt at han er væk............

Glæder mig så meget til at projektet i Sønderborg er ovre om de 2 -3 mdr og han kan holde sin barsel og sin afspadsering:0) Skønt at der er en gulerod i den anden ende:0)

Bare lidt øv her fra mig, som savner min "mand" så ubeskriveligt meget, og som glæder sig så ustyrlig meget til han kommer hjem på fredag kl 2100 efter at have været væk i 10 dage:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Bayze

Nååh da  Sådan har jeg det også, jeg kan heller "ikke lide det" når min mand er væk fra mig og det har klart været værre under graviditeten. Dels har jeg været mere følsom og pylret og dels har jeg haft mere tid på hænderne til at savne ham i . Og jeg kan kun forestille mig at det bliver værre som nybagt mor

Så du får stor medfølelse herfra og så håber jeg snart han er hjemm eved dig igen

Kh Tina

Anmeld

10. april 2010

TbCp

Min mand havde på et tidspunkt et job hvor han ind imellem var i udlandet.... nej hvor syntes jeg det var hårdt! Og især efter Liva kom til verden.

Så kan sørme godt forstå du savner ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.