Milla-Victoria's mor skriver:
Hehe.... Ihh tak skal du have 
Jeg tvivler på at jeg består.... Men jeg vil da give det et forsøg.
Ja, det er skriftligt 2 timer, og uden hjælpemidler

Jeg er sikker på du klarer den!! 
Jeg var oppe efter 1.semester.. Mundtlig... Ugen inden vi skulle op, havde vi "prøve-eksamen" hvor vores underviser eksaminerede os for "sjov" enkeltvis foran hele klassen.. Her vidste vi så hvad vi skulle op i fra dagen før, så vi havde lidt tid til at forberede os... Aftenen før jeg skulle til denne prøve fik jeg det SÅ dårligt.. Kastede op som aldrig før... Var så nervøs... Ringede til en veninde og kort efter besvimede jeg.. Vagtlægen kom og jeg fik noget beroligende at sove på.. Meldte mig syg den efterfølgende dag, så fik aldrig prøvet denne eksamen..
Da dagen endelig kom til den rigtige eksamen, var jeg død nervøs.. jeg var den sidste fra klassen der skulle op og der var allerede 7 ud af 22 der var dumpet... Jeg trak lungerne.. Og det gik bare derud af, og fik et 10-tal(gammel skala)...
Puuh, det var en træls omgang.. Der var nogle fra min klasse der dumpede flere gange, og fik til sidst lov til at gå op skriftligt, hvilket hjalp dem rigtig meget.. Så jeg er SIKKER på du klare den..
Jeg krydser ALT!! 
Anmeld