Sikken en nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Karo

Normalt vågner Ida 2 gange i løbet af natten og får en tør ble og bliver ammet. Når vi ligger hende i vuggen om aftenen er der ingen problemer, men om natten vil hun ikke tilbage i vuggen, men meget hellere ligge og putte mellem Martin og jeg. Hver nat har jeg så prøvet at putte hende i vuggen, men da hun ikke falder til ro, ligger jeg hende tilbage mellem os og så sover hun med det samme.

I nat vågner hun så ca. kl. 2.30 (har så sovet siden kl 10.30) hun får en tør ble og bliver ammet. Igen putter jeg hende i vuggen, men i nat med det resultat at hun falder i søvn Jeg ligger mig til at sove og vågner af hun ligger og smasker og vender sig i vuggen kl. 7.30 .

Så jeg har haft en fantastisk nat, og kun været oppe en gang med lille Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

lion

Hvor er det bare dejligt og hvor er du heldig.

Jeg har endtil videre kun oplevet det 2 gange. Men lige får tiden er det hans hoste der vækker mig og ikk fordi han vil ha mad, det er nemlig også kun 1 max 2 gange om natten.

Anmeld

10. april 2010

Dictes mor

Det lyder da helt fantastisk, lad os håbe at det fortsætter!

Anmeld

10. april 2010

Barbamama

Det lyder da bare dejligt!!!!

Anmeld

10. april 2010

JustAnotherName

Hold da op, det er imponerende!

Men man skal passe på med at fortælle dén slags højt, for så holder det op    Aj, det er bare noget man siger, fordi de små størrelser tit er så utilregnelige med deres søvnmønstre.

Men lad os da krydse fingre for, at det ikke var en engangsforestilling 

Anmeld

10. april 2010

Ida.

Aj hold nu op altså, hvor er hun da bare for sej!! Det må da gerne blive en vane, hva?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.