Hej Alle.
Jeg er lige startet mødregruppe med min datter i den her uge og SP var naturligvis med første gang.
Vi er 6 i gruppen, 3 første gangs og 3 anden gangs mødre 
Vi blev kun 5 forleden og sp fortalte os hvorfor vi manglede den sidste.
Hendes datter er under en måned gammel og havde i weekenden været skidt. De var taget til vagtlægen søndag som sagde at det var kolik og det var der ikke noget at gøre ved. De tog hjem igen, men var ikke trygge ved beskeden fra lægen, så de tog til en anden vagtlæge som indlagde dem på Viborg sygehus. Da de kom derud blev der taget forskellige prøver som viste at den lille pige havde RS
De blev akut sendt til Skejby og indlagt på børneintensiv hvor den lille pige fik hjertestop! De fik hende oplivet igen, og de har det alle, efter omstændighederne, godt.
Nu kommer mit spørgsmål så: Vi skal i mødregruppe igen på onsdag og jeg er bekymret. Hvad hvis hun ikke er helt rask endnu og smitter de andre børn? Jeg er vildt nervøs for om hun smitter min lille pige!!!! 
Føler mig ikke særligt flink, når jeg faktisk sidder og håber at hun holder sig væk fra mødet, for det er jo heller ikke rart for hende at vi andre har mødtes flere gange uden hende..
Hvad skal jeg gøre? Er det okay at sige vi ikke synes de skal komme? Skal jeg selv lade være med at tage afsted? Eller skal jeg tage afsted og lade som ingenting?
Er lige ano (just in case), men nogle ved nok hvem jeg er alligevel 
Anmeld