dårlig dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Anonym trådstarter

Hej derude

kender i det med sådan en dag hvor man havde planlagt at hygge sig med ungerne og man så bare vågner op med 0% energi og alt lissom bare bliver til diskutioner selvom man egentlig ikke vil det?

bliver så ked af det for det har ungerne jo ikke fortjent og oven i det hele blev gemalen også sur og kørte på arbejde vred og synes bare jeg var træls og jeg vil jo bare have at han skal tage lidt over når jeg har sådan en dag men det syntes han vist ikke lige i dag det skal lige siges at jeg har en rigtig dårlig ryg som altså gør at nogle dage bare er værre end andre og det kan til tider være sk... svært at håndtere med det er bare så træls nå ungerne ser det og mærker det!!!!

tak fordi i lyttede til mig så føler man sig ikke helt så alene og elendig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Anja.t

ej, øv.... sikke da noget.

Sender dig et stort

Anmeld

10. april 2010

RumlesMor

Øv øv...kan du ikke ringe efter forstærkninger?

En veninde, mor, søster eller lignede? Nogen der kan komme og hjælpe lidt til med at hygge om ungerne. Tit får man lidt overskud hvis man føler sig hjulpet - og vær endelig ærlig når du beder om hjælp.

Vejret er jo skønt - så ud og få lidt solenergi m.m.

Anmeld

10. april 2010

Honningblomst

Øv, sådanne dage er så trælse...kender det godt.

Skynd dig at smide noget tøj på dig og ungerne og drøne ud efter film og guf(kan også være sundt) og hold så en dyner i stuen, legetøj overalt, film i tv og guf på bordet dag. Børnene lider ikke under det og du får ro på som det lyder til du har brug for...det værste er at tæve sig selv medd en dårlige samvittighed. Drop forventningerne og gør hvad du kan med de midler der er og i dag er der ikke meget enrgi og sådan er det bare..

Knus til dig..

Eva

Anmeld

10. april 2010

Anonym trådstarter

hvor er i bare søde og så kommer jeg bare til at græde hihisnøft. sad lige og besluttede mig for at hive dem i tøjet og tage i kolonihaven så kan de drøne rundt og jeg kan måske slappe lidt af. bedste har en have i samme område så kan de løbe derover lidt.

så må jeg grave den dårlige samvittighed ned i et hul det har i helt ret i  og så tror jeg vi tager film og snolder med til når de ikke gider lege mere. 

tusind tak for jeres forslag og at i gad svare og undskyld jeg er ano men er jo ikke ligefrem stolt af mig selv i dag

ps gemalen kom lige hjem og gav mig et kram så det hjalp osse lidt på humøret.

knus til jer alle fordi i er såååå søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.