så fandt vi sammmen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2010

jannilaursen

Mig og min datters far fandt sammen igen igår. og så begynde han at snakke om fælles forældremyndighed. hvis han søger den ? er der så ikke noget med jeg kan sige nej til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Muffinmus

Hmm, min veninde kunne ikke sige nej da han er far og har samme ret som hende. Så længe vi snakker om relativt raske og fornuftige mennesker kan du ikke nægte det.... Og når jeg siger relativt så er det fordi der rent faktisk sidder mange fyre, (rettelse-og kvinder) derude der ALDRIG skulle have haft lov overhovedet:-)

Men hvis i er sammen igen så burde det vel ikke være et problem, så er i et par forældre, DU er ikke forældre, I er:-)

Anmeld

10. april 2010

Jordbærpigen

Hvis du nægter at han skal have del i forældremyndigheden, kan han kræve, at jeres sag skal op i statsforvaltningen.

Man kan som sådan ikke bare sige nej til, at faderen kan få del i forældreretten, medmindre DU har hele forældremyndigheden? Han er jo også forældre....

Anmeld

10. april 2010

line melias mor

har han været i jeres barns liv fra starten?. ved at reglerne er blevet lavet om så faderen har meget mere og skulle ha sagt. om i er sammen eller ej vil han kunne søge fælles forældremyndighed. først skal i til et møde hvorder vil prøve at blive fundet en løsning mellem jer. hvis ikke kan det komme for en dommer og han vil så bedømme hvem af jer der skal ha jeres barn og hvor meget. der skal virkelig meget til før du kan få fuld forældremyndighed.

Anmeld

10. april 2010

Jordbærpigen

Der skal i øvrigt tungtvejende grunde til, at den ene forældre mister forældremyndighedsretten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.