Mærke liv udenpå maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.422 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2010

LinLin

- min kæreste mærkede i onsdags at lillebror moslede rundt/sparkede derinde (var 17+6) Så sjovt!

Hvornår kunne I andre mærke liv "udvendigt"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

saxa

Min kæreste mærkede liv i foregårs.. Første gang.. Egentlig troede vi slet ikke han kunne mærke det endnu.. Men det kunne han Og nu vil han mærke hele tiden.. hehe..

Anmeld

10. april 2010

SHERO

Jeg kunne først i uge 23, også første gang jeg mærkede liv i det hele taget, så blev godt forskrækket... :-D

Anmeld

10. april 2010

NoName

Jeg var 21+1 da jeg mærkede det uden på mavsen 1. gang...

Min moderkage ligger også ud mod maveskindet, så hun skal puffe godt til for at nå igennem.

NoName 24+3

Anmeld

10. april 2010

Valle81

Mor til David skriver:

- min kæreste mærkede i onsdags at lillebror moslede rundt/sparkede derinde (var 17+6) Så sjovt!

Hvornår kunne I andre mærke liv "udvendigt"?

Hejsa:0)

Åhh det er så vildt når det ske:0)

Var selv 15+0 den dag Kenny og jeg mærkede liv. Det var første gang jeg selv mærkede liv og han mærkede det også:0)

Vi var gået i seng og han lå med hånden på maven og snakkede. Så mærkede jeg et puf, men sagde ikke noget. Så kiggede Kenny på mig og sagde, sig mig, var det baby jeg mærkede:0)

Og jeg måtte så sige JEPS:0) Han var helt vildt. Der gik så et par uger før jeg selv mærkede li igen, og der gik yderligere et par uger før Kenny igenkunne mærke det:0) Men det var vildt:0)

Anmeld

10. april 2010

Vial

Jeg mærkede liv uden på første gang i tirsdags. Der var jeg 18+3. Næste gang jeg mærkede det tydeligt uden på var kl. 5 i morges, hvor de to pomfritter holdt en fest i maven. Vil ikke blive overrasket, hvis jeg til scanning på mandag får at vide, at de har byttet plads! Burde ikke være muligt dog ;-) Jeg mærker dem hver dag inden i maven. Har jeg gjort i mange uger efterhånden - elsker det :-)

Anmeld

10. april 2010

LinLin

KaMa skriver:

Jeg mærkede liv uden på første gang i tirsdags. Der var jeg 18+3. Næste gang jeg mærkede det tydeligt uden på var kl. 5 i morges, hvor de to pomfritter holdt en fest i maven. Vil ikke blive overrasket, hvis jeg til scanning på mandag får at vide, at de har byttet plads! Burde ikke være muligt dog ;-) Jeg mærker dem hver dag inden i maven. Har jeg gjort i mange uger efterhånden - elsker det :-)

Jeg har også mærket ham i et par uger "indvendigt" Oftest 5 min efter jeg har lagt mig i sengen om aftenen, men får også tit en hilsen når jeg sidder i sofaen Så dejligt!

Anmeld

10. april 2010

LinLin

saxi skriver:

Min kæreste mærkede liv i foregårs.. Første gang.. Egentlig troede vi slet ikke han kunne mærke det endnu.. Men det kunne han Og nu vil han mærke hele tiden.. hehe..

Jeg troede heller ikke det var så tidligt!

Anmeld

10. april 2010

LinLin

Tullen85 skriver:

Jeg kunne først i uge 23, også første gang jeg mærkede liv i det hele taget, så blev godt forskrækket... :-D

Var (/er) det din første? Jeg var også over 20+0 sidst! (kan ikke huske det helt præcist...)

Anmeld

10. april 2010

Ox.

Jeg mærkede først liv i uge 25, min moderkage lå foran, så det tog lidt tid, men så kom der dælme gang i maven og heftige spark så folk synes det var rigtig morsomt at kigge på mavsen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.