Ondt i ballen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.043 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Pocha

Jeg har i de sidste par dage (en uges tid måske) haft meget ondt i venstre balle om aftenen. Det har været sådan at jeg nogen gange næsten ikke har kunne rejse mig fra sofaen, men når jeg først er kommet op og stå har det været ok, selvom det har gjort lidt ondt at på. Om morgenen har det så været væk igen.

Så her til morgen, skulle jeg lige ligge og lege med min datter på 3½ år nede på gulvet, og der kunne jeg slet ikke rejse mig bagefter, jeg måtte ha min kæreste til at hjælpe mig op, og nu trækker det meget i ballen når jeg går, og jeg halter lidt. Det er kun ballen jeg har ondt i, ikke ryggen eller benet.

Er der andre der har prøvet det, og evt. hvad har I gjort for at det skulle blive bedre/gå væk?

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Muffinmus

Iskiasnerven såmænd....

Det er meget normalt at man kan døje med den,  både når man ikke er gravid, men især når man er:-)

Har døjet med den begge gange jeg var gravid og det er faktisk ikke i ballen din nerve bliver klemt, det er i den nederste del af rygsøjlen. Så det du skal gøre er at udstrække det stykke af rygsøjlen således at den slipper trykket på nerven, dvs har du ondt i venstre balle skal du lave sidebøjning til højre. Og ellers må en fys hjælpe lidt til.

Men i hvert fald er det normalt og kan svinge fra bare at gøre ondt, til at man slet ikke kan bevæge sig..det kunne jeg ikke og det var et helvede at være på arbejde..men er ikke lige typen der sygemelder mig. Så jeg spurgte om gode råd og efter 3 ugers tid hjalp det:-)

Anmeld

10. april 2010

Pocha

Tak for svar Jeg vil kontakte min læge på mandag, så jeg evt. kan få en henvisning til en fys Er nemlig heller ikke typen der sygemelder mig, hvis jeg overhovedet kan slæbe mig på arbejde.

Rikke

Anmeld

10. april 2010

bette

jeg plejer at strække ballen ud.. det virker her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.